|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Tvätta bilen och fota den i dagsljus och skriv mer om utrustning samt skick. Skriv helt enkelt det du själv skulle vilja veta för att köpa bilen. There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Hej! Nu så är det fixat! Har uppdaterat text med all info om bilen samt nya foton. Kika på den här på Autopower. Nu ska jag göra likadant med Blocket. Vad tycks ? Åteigen tack för input i ärendet. Mvh MrJK |
|
Ro 553 Alpina b7-86
Mini Cooper -19 Saab 9000 Talladega-90 Camaro -77 Saab 9000 Mellberg Ford Mondeo -14 |
Betydligt mycket bättre! "You can call me Bon" |
| Är bilen sänkt enligt M-sport paketet eller inget alls? | |
|
Stanic. Jag vet faktiskt inte om den är sänkt. Tror dock inte det. Vet inte om man kan se det utifrån bilderna. |
|
Karl-Hilding |
Grymt fin bil och nu är även annonsen 100! Hade jag inte en fin 530 så hade jag köpt den på stående fot. Tycker faktiskt att den är lite för billig. Pruta inte en enda krona är du snäll! |
|
Tack Karl-Hilding! Kan du inte säga upp hyrkontraktet? |
|
Karl-Hilding |
Vilket hyrkontrakt? |
|
Vilken skillnad på annonsen, ser riktigt bra ut och det ryckte till i köptarmen :) MVH Robert |
|
| Karl-Hilding sorry fick en hjärnblödning! Hade förmodligen flera sidor uppe och tyckte att du hade skrivit att du hade hyreskontrakt på din 530. Fattar inte hur jag fick till det. | |
|
nu är det bara att vänta in rätt köpare som ringer. Blev stor skillnad på annonsen nu. |
|
|
Tack Headmaster. Dock är det tack vare er kära forumdeltagare. Har som jag nämnt tidigare ingen rutin på att sälja bilen privat och visste alldeles för lite. Jävligt shysst forum får jag säga. |
|
Karl-Hilding |
OK :-) |
|
Utmärkt! Förnya annonsen på blocket helt och först efter midsommar. D.v.s tidigast söndag. Under midsommar gör många annat. :) There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
| Den hade jag tittat på direkt om det varit läge för bilköp! | |
|
Hej alla glada BMW ägare! Här har ni en till nyinvigd som numera är ägare till bilen enligt ovan. Tack MrJK för en bra affär och vacker bil (dock med visst behov av lite kärlek, av en pedant som mig). Bilen har nu fått nya tändstift, cupefilter, luftfilter, oljefilter och olja. Jag hämtade den ifrån lackverkstaden idag och får snällt invänta 4-5 veckor innan hon lämnas in på fullständig ut&invändig Ditec behandling. Nya 17" original LM-fälgar med dubbfria däck har även beställts. Måste säga att som nyinvigd BMW ägare, har jag äntligen förstått allt man tidigare har hört. Svårt att accepter att bilen snart är 8 år gammal med sådan komfort och körglädje, vilken helt underbar bil att köra =) Mvh och på återseende /KeckeGBG |
|
| Solskenshistoria. Kul! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.