|
|
|
|---|---|
|
Helt otroligt, medans jag lämnade dottern på förskolan i morse körde nån annan förälder på min bil på förskolans parkering och smet... Jag hittade en lackflaga, ganska ovanlig färg typ "bronsrödmetallic" som satt på min dörrlist, kommer således troligen kunna hitta förövaren om jag lägger ner en massa tid. Vad ska man göra nu, polisanmäla? Kontakta mitt försäkringsbolag (org.försäkringar) eller finns det inte nån "trafikskadefond" eller nåt sånt som reglerar såna här skador... Tur i oturen att jag hade 318 och inte 130... /Jonas | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Bilen är väl tillbaka i morrnbitti, du får väl lägga nån timme på att vänta, och spar flagan den går att "dna"analysera till bilen. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Flagan är sparad i "bevispåse" som i CSI :) Planerar att åka tidigare och hämta på dagis idag för att spana samt sätta mej där nån timme i morgon bitti trots att dottern är hemma med sambon då... Jag SKA ta den jäveln... /Jonas |
|
Karl-Hilding |
Den jäveln är säkert en "hona". Hoppas att hon är snygg och trevlig och lite sexig... |
| Åk inte dit med din 318. Då vänder hon/han väl så fort hon/han får syn på den :) | |
|
Vill inte vara allt för fördomsfull, men jag misstänker också starkt en "hon"... /Jonas |
|
| Ursäkta, "hen" tack ;) | |
|
Idag satt jag på spaning mellan 8:00 - 8:40 utanför dagis, påkörningen skedde nångpng mellan 8:15 - 8:30 igår... men ingen bil med den misstänkta kulören dök upp... får bli ett nytt försök i morgon annars får jag ge upp, förövaren kanske har tagit sommarlov. Lite obekvämt är det ju att sitta (dock i bilen) utanför dagis, vill ju inte bli tagen för en snuskgubbe... /Jonas |
|
| hör med frökrarna annars. de brukar väl ha rätt bra koll =) | |
Karl-Hilding |
Ja just det! Hör med dagispersonalen om de vet vem som har den specifika färgen som din färgflaga. Visa färgflagan och berätta. Kan ju vara så att den bilen inte dyker upp på ett tag för att inte visa upp den så att säga. Klart att det är en hon... |
| Hör med BARNEN, mina barn vet till och med regnumret på vissa kompisars bilar! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.