|
|
|
|---|---|
|
Hej. Jag har en CD-växlare professional installerad i bilen idag. Pixlarna är helt döda så jag måste skicka iväg enheten och få någon att fixa pixelfelet vilket inte verkar helt enkelt. Ingen som kan tipsa om detta verkar det som, eller är det helt enkelt ingen som sysslar med detta. Mitt andra alternativ är att byta ut min professional till en business CD. Kan någon svara på om det bara är att byta utan problem? | |
|
Är det en e36a du har? isf är det inga problem att byta. Den har väl ingen övrig funktion till bilen som ex backvarnare färddator mm. Finns både omkopplade till iso eller så får du klipp o klistra själv :) |
|
| Det är en E46 cab. | |
|
Leta efter begagnad på blocket. borde finnas en uppsjö av dem. Kolla även laga.se och andra lokala skrotar. Huvudenheten går att byta ut men det blir inte snyggt i en e46a. |
|
|
Det finns en uppsjö av det som heter Business CD men inte Professional CD som jag verkar ha. Jag har inga problem med att "nedgradera" mig till Business men jag vill veta att det fungerar utan problem. Vem du det Mottroz? |
|
| Vet du det Mottroz, skulle det stå. :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.