AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
3.088

Tyskimport - Bra pris på 335 e93 -2011?

Är ute efter en Bmw 335 och hittade denna på mobile.de
Verkar vara för billig kanske? Eller är det ett bra pris med tanke på utrustningen? Ska man slå till förutsatt att historiken är ok?

Tack på förhand.

Länk
Hi
118
Hincapie
Volvo V90 CC T5 - 19
Ser ut som det saknas värme i stolarna. Re-import från Italien?

Det kan du ha rätt i! Mailade och frågade det iallafall.
To
1.022
Tom i norr
520d-EDE 2012
Det står sitzheisung som är stolvärme
Vad tror ni om priset då?
Hi
118
Hincapie
Volvo V90 CC T5 - 19
Visst står det i annonsen att bilen har sitzheizung men kollar man på den interiöra bilden så hittar iallafall inte jag några knappar till stolsvärmen.
Har du fått något svar på mailet?
priset verkar väldigt bra så jag skulle nog göra rätt många kontroller. Personligen skulle jag inte köpa en bil av en sån firma med det utbudet av bilar man har. Gör en himla noggrann research!

/Anders
De har inte ens svarat på mitt mail så jag skippar den handlaren.
Hittade denna bil men säljare säger att bilen har haft en mindre krock på framsidan men det är lagat. Vidare säger han att bilen har garanti till 2013.
Vad säger ni? Ska man slå till eller undvika?

Länk
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Avsaknad av sportstolar och ev. navi kommer göra bilen mycket svårsåld i efterhand. Kan en 330d cab m-sport -08 vara intressant? Vit med rött skinn
Mvh.
Ja avsaknaden av utrustning är ett stort minus. Dock tycker jag att priset är väldigt bra men är heller inte någon expert.
Tack Marin men vill helst ha en 335:A.
Begär att säljaren upplyser Dig om skadans omfattning och kostnad att laga den, och när reparationen utfördes.
Tycker att det kan vara en intressant bil om det inte var en stor skada. Frånvaro av sportstolar är negativt, men kan Du leva med det så..
Bra pris!

Tack Stockbroke för hjälpen.

Vad säger du annars om dessa två bilar?

Länk

Länk
skulle rekommendera att du köper av en BMW handlare så att du får en korrekt garanti på bilen, svårt att köpa av en privatperson i Tyskland, det kräver mera kunskap samt att du fixar språket också. Sen skulle jag rekommendera en bil som har både M-sport och skinn, den blir annars svårsåld den dagen du vill byta bort den.

/Anders
Tyckte du att bilen som jag länkade till var prisvärd? Den hos en handlare för 38000 EUR?
priset är nog rätt okay skulle jag tro, även om jag själv inte skulle köpa en 335-a utan M-sport, sen har den ädelträ lister också vilket jag tror en del anser vara minus, samtidgt har den bra spec i övrigt med sportautomaten, navi, HK, skinn, komfortaccess mm. Det jag inte gillar för övrigt med den är chromeline, jag gillar BMW med shadowline, men det är förstås en smaksak. Du har ju också ungefär ett år fabriksgaranti på den antar jag. Kola dock noga historik, vem som är förra ägaren, tror inte den är en BMW AG bil dock, kolla att den ej är krockad eller annan skada. Be om kopia på serviceboken och fahrzeugbriefet.

/Anders
Tycker du den här bättre?

Länk
Eller den? Jag är så sugen på att köpa en bil snarast verkligen :-)

Länk
ja den första har en bra spec, vet dock inget om bilfirman, den andra tror jag är en firma som importerar från Tjeckien, skulle nog vara lite försiktig isåfall på den.

/Anders
Tack Anders för din hjälp!
Den här är väl värd att köpa? Vad tycker ni?

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.