AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.499

Angel eyes e91

m3
260
m3rso
Billös
Tänkte köpa mig ett par strålkastare med angel eyes. har kollat med xenon komvertering men det blir duktigt dyrt och mycket jobb. Men kan man köpa några strålkastare med angel eyes med bra passform och bra kvalitet.

MVH
Det är inte värt pengarna att byta strålkastare på bilen då original är av bättre kvalité än dito eftermarknadsprodukter. Om du vill ha Coronaringar och xenon så är det tyvärr så att du borde köpt en bil fabriksutrustad med xenonstrålkastare.
m3
260
m3rso
Billös
Ju självklart ångrar jag mig nu efteråt men inte mycket att göra nu. Dom jag hade tänkt köpa är

Länk

Vad tror du om dom?
Gr
2.160
Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
Om du måste byta så köp ett par original LCI halogen så får du corona-ringar och kvalitetslampor samtidigt. Plug n play dessutom.
Har inte hört någon som varit nöjd med ljusbild och kondens med eftermarknadsgrejor.
m3
260
m3rso
Billös
Är det att beställa dom från BMW då eller? Vad står LCI för?
Bi
124
Bimmer75
E70 X5 35d M-sport -09
LCI betyder: Life Cycle Impulse. Dvs facelift.

Jag säger som de andra. Köp inte några eftermarknadsgrejor, utan köp BMW original.
Annars kommer du bara bli besviken.

El
89
El Toro
320d E91
Ursäka tråd kapningen.
Går det att köpa original men med svart bakgrund som på länken?
m3
260
m3rso
Billös
Får ta era goda råd och strunta i det. Får se om jag får tag på såna LCI strålkastare ringa BMW och se vad dom kostar
Gr
2.160
Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
Dessa menar jag, finns hos BMW, Schmidemann mfl. Länk
Länk
m3
260
m3rso
Billös
Okej tack för det. Blir nog att spara ihop till dom. Hade dock velat ha vitare ljus än dom gula tråkiga. Går säkert byta ut det med
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.