AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.462

Det är med en stor sorg i hjärtat...

Visa användare
251
Jorsten
540ia M sport -01
Som min 540 lämnade gården med ny ägare.. Känns lite tomt å konstigt faktiskt men känns som en reko kille som förhoppningsvis kommer vårda den ömt. Så det går faktiskt att sälja en 540 nu för tiden också till relativt bra betalt. Kände bara att jag var tvungen att skriva av mig lite med förhoppningen att det skulle kännas bättre. Undra just hur länge det dröjer innan man får ett återfall?

Ph
42
Philip b
BMW 325ia cab M-sport - 94
BMW 318ia touring - 00
BMW 530i touring M-sport - 06
Volkswagen transporter - 12
Tråkigt! men nu kan du ju leta ny Bmw :))
ma
7.450
marin849
E39 525i Touring M-pkt -04
Annars är den generella regeln att saknaden uppstår tre dagar efter att du bytt till annat märke. :)
Ja
2.897
Japmax
530 GT -15

Vad innebär relativt bra betalt då?
Visa användare
251
Jorsten
540ia M sport -01
Nu är det ju faktiskt så att jag har redan en annan bil, fast dock en Audi då jag kom över den till ett bra pris och var av behov 4wd och drag. Köpte den redan i fjol faktiskt, så 540in har blivit söndags åket:-) Så det var dags för bmwn å mig gå skilda vägar... Jag fick 60000 för den, 19300 mil. Endast köparen som hörde av sig på en månad annars helt dött... Han bjöd 60 så han fick den för det.
Min gamla, jag sålde den till Jorsten. Var en riktigt trevlig bil, jag kan sakna den ibland. 60000 är väl helt ok pris i dagens läge, själv köpte jag den för 68000, men fick lägga en del på småfix

---
BMW - Lite dyrare, mycket bättre
Ja
2.897
Japmax
530 GT -15

60tkr är väl helt ok tycker jag.

Jag fick 36tkr för min 540 (E34) Den hade jag plöjt ner mer pengar i än du gjort i din kan jag säga ;) Kul att någon får sålt sina saker utan att bli bankrutt.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.