|
|
|
|---|---|
|
Tjenare. Har en rostig baklucka till min E39 -96 sedan. Tänkte se om det är ett jobbigt arbete? Finns det någon guide på internet? Är det mycket elektronik förutom låset och belysningen? Något man klarar själv i garaget? MVH | |
Ro 553 Alpina b7-86
Mini Cooper -19 Saab 9000 Talladega-90 Camaro -77 Saab 9000 Mellberg Ford Mondeo -14 |
Det bör vara ett enkelt ingrepp. Ska nog vara två för att lyfta av och på luckan samt för injustering. "You can call me Bon" |
|
Ok, skönt att höra! Skulle ju dock underlättat med någon beskrivning med bilder kanske... ingen som vet? |
|
| Det är ett enkelt jobb och går på ett par timmar. Har för mig jag fick lirka lite med kabelsamlingen bara men det gick bra det också. | |
| Passa på att kolla om någon sladd i genomföringen är på väg att gå av, kan nästan lova att någon är skalad en bit :) Annars är det lätt att få ut alla kontakter genom luckan. | |
|
Ok, tack för tipsen! :) Verkar vara en ganska lätt installation. Nu ligger problemet mer i att jag inte hittar en fin montrealblå baklucka som inte är rostig... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.