|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
hagenvald |
hej. Elsatsen från tyskland är den lika som original? så man måste in och "tala om " för bilen att den har släpvagnskontakt.men ett annat fabrikat bara? jag skall montera drag på min x5-08 men vill inte ha sån sats man skarvar in på bakljuset,! tacksam för svar och hjälp ( kan ej tyska) //stefan <hagenvald |
|
Vilken skrivarstorm över ett litet drag. Mina reflektioner: Varför ska man öht behöva fälla in/tas av ett drag om man använder det "flera ggr i veckan"???? Fastnar och rostar. Om man har ett nytt drag och fettar in det en gång per år kommer det aldrig rosta fast det vill jag lova. ligga på knä och krypa... nja inte med ett westfalia svanhals, då behöver man inte krypa. Personligen tycker jag westfalia svanhals är outstanding. ingen el som kan krångla somn på de elutfällbara, visst kontakten kan det bli problem med men det blir det ju oavsett modell. drag på!! |
|
| Jag funderar på att eftermontera drag på min E91:a. Med det är en sak jag undrar. Var sitter knappen som man fäller ut och in dragkroken med? | |
|
På bilar som har den utfällbara originalkroken sitter det en 'knapp' under ett lock till vänster i bagagerummet. Den sitter alltså på bakskärmens insida. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.