|
|
|
|---|---|
|
Sydsektionen och Paulssons Bil i Helsingborg bjuder in till sommarträff för BMWCS-medlemmar lördagen den 30/6. Vi möts på Paulssons Bil mellan 09.30 och 11.30. Paulssons Bil bjuder på frukost och det finns möjlighet att provköra nya modeller. Det är 15% rabatt på förbeställda reservdelar. Det kommer även att finnas specialpriser på utvalda BMW Lifestyleprodukter. E-posta din eventuella reservdelsbeställning till reservdelar@paulssonsbil.se. Vid frågor, ring till Mats Malmros på 042-329710. Glöm ej ange ditt BMWCS medlemsnummer och registreringsnummer. Ca klockan 11.30 kör vi på fina vägar mot Mölle där Sydsektionen bjuder på fika och aktiviteter. För anmälan till träffen eller vid eventuella frågor, kontakta Helen Forsberg på helen.forsberg@cssyd.se eller på telefon 0730-390452. Senaste anmälningsdag är onsdagen den 27’e juni. För fler detaljer kring träffen besök Sydsektionens hemsida: Länk Med vänlig hälsning, Sydsektionens styrelse | |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Hur många kommer att komma? BMWCS 5375 "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." |
|
Onsdag är sista anmälningsdag. Jag återkommer med mer info på torsdag! :] |
|
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Jag anmäler mig. Syns på lördag BMWCS 5375 "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." |
Note to self! Läs igenom hela tråden innan jag svarar/agerar. Har mailat Helen nu ;) :) BMWCS 5375 "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." |
|
Träffen är tyvärr inställd på grund av för lågt deltagartantal. (6 anmälda.) Beställda reservdelar kan naturligtvis hämtas. Alla anmälda är kontaktade personligen och vi kör en alternativ lunchträff i mindre skala för de anmälda som vill. |
|
|
"Alla anmälda är kontaktade personligen" Nä, så är det inte. Jag blev uppringd av Paulssons den 27:e och då säger de att träffen är inställd . Då mailade jag Helen och frågade. Detta kände hon inte till och när jag kollade hemsidan idag på eftermiddagen fanns ingen info. Sydsektionen har alltså inte meddelat. På Facebook var det åtta anmälda. Det är både tråkigt och defensivt av er att ställa in jämt. Det funkar inte. Kommer bara att resultera i att ingen anmäler sig alls till slut. På tisdag, den 3:e, kör vi till Löddeköpinge med M 5:an om vädret är fint. Hoppas få se fler BMW-klubbmedlemmar där. |
|
Jag är på båda gångerna. "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMWCS 5375 |
|
Det är olyckligt att Paulssons kommunicerar ut att träffen är inställd innan sista anmälningsdagen var slut. Vi har haft kontakt med Paulssons angående att ställa in, men det var INTE meningen att det skulle gå ut innan anmälningstiden gått ut. Anders Johnsson, kassören i styrelsen har försökt fått tag på dig idag torsdag via telefon, Christina, men fick inget svar. Därefter fick han din emailadress och han har mailat dig. Så jag står kvar 100% vid att "Alla anmälda är kontaktade personligen". Hemsidan står jag personligen för. Den uppdateras efter att jag skrivit klart detta. Facebookanmälan är ingen giltig anmälan. Man ska anmäla sig till Helen Forsberg via telefon eller email. Håller med om att det är defensivt att ställa in, men vi kan inte be FörenadeBil/Paulssons Bil att ställa upp med extrapersonal, frukost, provkörning med mera för 6 anmälda. Det är alldeles för lite. Därför har vi bjudit in de 6 ekipage som anmält sig till en mindre Lunchträff. Var den ska hållas är inte klart i skrivande stund. Vi jobbar hårt för att skapa ett så stort intresse så möjligt för träffarna med BMW Club Schweden Sydsektion. Vi har träffar som spänner från putsträffar till raceträffar och allt där i mellan. Vi har i våras genomfört en enkätundersökning där 58 medlemmar svarade på vad de tycker om Sydsektionen och dess träffar. Vi tar till oss alla synpunkter, negativ som positiv kritik och försöker även i framtiden skapa så bra och spännande träffar så möjligt för våra medlemmar. Vi är kontinuerligt öppna för förslag via mail, telefon och inte minst personligen när vi ses på träffarna. Vi i styrelsen jobbar uteslutande och helt ideellt för att alla medlemmar i BMWCS som bor i södra Sverige ska kunna ta del av bra, givande, spännande och roliga träffar. Medlemsavgiften i BMW CS ska oavkortat användas för att skapa träffar och komma medlemmarna 100% till godo. Med vänlig hälsning, Niclas, för Sydsektionens Styrelse |
|
|
Och jag står till 100% fast vid att jag inte har fått något mail varken på jobbet eller hemma,inte har något registrerat samtal på någon telefon och har anmält mig via mail som man skulle. Älg |
|
| ... Och vet inget om någon lunchträff | |
|
Detta är nytt för mig. Det Anders har meddelat oss övriga styrelsemedlemmar är att han personligen har kontaktat alla 6 anmälda personligen. Dock kunde han inte få kontakt med alla via telefon vid lunchtid torsdagen den 28/6 och har sedan valt att maila ut. Anders skrev i vårt interna forum klockan 21.54 ikväll den 28/6 att han mailat ut till de 6 berörda anmälda. Denna informationen har jag sedan kommunicerat ut till Autopower så fort jag fått möjlighet. Jag är ansvarig för kommunikationen till medlemmarna via Autopower och hemsidan. Helen står för FaceBook och utskicken görs av alla i styrelsen. Jag får ta detta med Anders och be Anders svara dig här offentligt i tråden eller kontakta dig personligen. Vad han väljer är upp till honom. Med vänlig hälsning, Niclas, Sekreterare BMW CS Sydsektionen |
|
| Jag kan bara tillägga att jag har heller inte fått någon info om att träffen är inställd (anmälde mig förvisso i onsdags men det var ju sista dagen). | |
|
Väldigt trist detta! Jag har heller inte fått något meddelande någonstans om att träffen är inställd. Kan det blivit fel någonstans och att det i verkligheten är fler som är anmälda än de sex som fått info om att träffen är inställd? Jag anmälde mig till Helen via mail. Blir det någon lunchträff istället? Var när hur? Mvh Jimmy |
|
|
Sydsektionen ska boka ett lunchställe idag. Vi tar kontakt med de 6 anmälda ekipagen personligen om detta. Med vänlig hälsning, Sydsektionen |
|
|
Ja, det blev ju en träff i alla fall och jättetrevligt hade vi. Lunch med bilprat, konvojkörning genom Helsingborg och däckspark utanför Sofiero. Kanon!!! Tack alla för idag! |
|
|
Tack för sällskapet i lördags. Trevligt folk och fina bilar som vanligt. Hoppas vi ses snart igen. Jag kan tyvärr inte på Löddeträffen denna tisdag men nästa tisdag känns inbokat. Vilka hänger på? Mvh Jimmy |
|
|
Kanske, men vi åker i all fall imorgon om inte väderprognoserna ändras. Fler som tänkt sig till Löddeköpinge? |
|
| Åter från Löddeköpinge. Om jag nu räknade rätt var vi tolv BMW ikväll | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.