|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, Har nyss införskaffat min första BMW, en spacegraå 118d. Underbar bil :-) MEN, det tog inte mer än några dagar så hadde jag ett par fula stenskott på taket :-( Vill inte ge mig på dom, är inte alls händig med lack/lackstift. Vill att det iallfall på taket skall se bra ut. Någon som vet en firma som gör detta bra? Tackar för alla bra förslag. KjellM | |
|
Ryds Glas i Huddinge har jag använt mig av ett flertal ggr. Funkat hur bra som helst, och gratis lånebil och så. Ryds på andra ställen är säkert också helt ok kan jag tro. Länk |
|
| Ryds Glas sysslar väl inte med sånt? | |
| Länk | |
| Har liknade behov men skulle vilja ha tag på en firma/kille i Uppsala! Mvh | |
| Om du söker på senaste länken jag postade har dom 3st i Uppsala tex... | |
|
Hejsan, Check :-) Stenskott i rutan så vet jag nu vart jag skall åka. Var kanske lite otydlig i min Rubrik, jag har fått stenskott på lackad yta, taket av alla ställen och jag är inte alls bra på att laga sådana småskador. Finns säkert många duktiga firmor i Stockholm, men var? Skall jag helt enkelt bara stanna till med en lackfirma eller gör även recondfirmor fix av stenskott i lack? //Kjell M |
|
|
Haha inte du som var otydlig, mer jag som ADHD-läser :) Den här killen kom förbi och fixade en buckla åt mig för ett tag sen och han sa att dom även gjorde lackjobb. Du kan alltid ringa och höra. Länk Annars kolla med lackfirmor. Rekondare fixar stenskott, men då oftast med lackstift, och det blir nog lika bra om man själv gör det faktiskt. |
|
|
Åk till MBS Arlandastad. De fixar stenskotten med tunna specialpenslar. Hade också ett efter 2 veckor på helt ny bil. Nu hittar jag inte ens stället längre. Mvh Per |
|
| Carglass på birgerjarksgatan i Stockholm är kanon. Jättetrevliga och det funkar med dropp in. Smidigt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.