|
|
|
|---|---|
|
Hallå! Ska lacka om frontspoilern på e34an, så var ut och letade efter färgkoden. Antar att de är lilla rektangulära klisterlappen som sitter på höger fjäderbenstorn? Den har blivit utnött på min så går inte att tyda vad de står. Finns de något annat sätt å ta reda vad för färgkod jag har? Man kan ju självklart ta en sväng förbi lokala lackeraren men tänkte om de fanns några andra möjligheter. Bilen är Mörkgrå~~ Här är en bild: Länk // Elfving | |
| Ser ut som 184 Delphin metallic. Med chassinummer är det enkelt att bekräfta att det är Delphin. | |
| Jag kan kolla om du skriver chassienummer. | |
![]() 13.405 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Har du chassi-nummer (7 sista siffrorna räcker) eller reg-nummer så kan vi enkelt ta reda på det! |
|
Stephan735i SpeedLover bmw-slangen: Här är Chassienr'et: 11030 (3174958). Stod något på ID'brickan på höger innerskärm, 184/7. Kanske är färgkoden? Men skulle vara bra ifall någon har lust att kolla upp med hjälp av chassienret ändå. // E |
|
| DELPHIN METALLIC 184 / Är färgkoden på din bil :) | |
|
Deluxe: Kollade du med hjälp av chassienret? Vars gör man de någonstans? Tänkte i förebyggande syfte. Liten fråga då bara, vad står 7an för i sådant fall? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.