|
|
|
|---|---|
|
Hej alla bmw älskare har köpt mig en 328i för en vecka sedan väldigt nöjd med allt förutom bilstereon! Har beställt allt för att kunna byta huvudenhet till min sony dsx-s100 och har en 10" baslåda och ett steg som ska kopplas in och baslådan var perfekt vinklad och storlek för att kunna ställas in mot skidluckan och få in basen i cupen, verkar vara bra isolerat där bak, Men till min problem går det att montera bort skidsäcken och ramen som håller fast den utan att "förstöra" den? har sökt som en galning och googlat sönder men hittar inte något bra =) | |
| Montera bort armstödet, två skruvar som håller fast armstödet sedan en för "bältet" till skidluckan / påsen. Sedan är den bara att trycka lös. | |
| Tack för svaret! plockade bort armstödet med fastnade på bältetsfästet skruv förut hade bara en "skruvmejlsel" med sådan bits, och den satt bra hårt=), vilket håll ska man trycka ur den åt? Märker jag kanske=) | |
|
Jag kan gott køpa skidpåsen av dig før en hunka..? Jag tog bort plattan som var dær innan sjælv. Om jag inte minns fel var man tvungen att ta loss sætet før att komma åt skruvarna som høll det hela på plats. /D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.