AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
606

två utblås?

Imran
Kan man ha två utblås på en bil med bara en? Jag har en 520 och skulle vilja ha 2 utblås. Kan man köpa det hos bmw?
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Om du menar ett dubbelt typ -OO--- så finns det massvis av andra märken än BMW, t.ex. Supersprint.

Om du däremot vill ha ett -O------O- så måste du göra en konstruktionsändring. Reservhjulsbaljan måste du göra dig kvitt med för att få rum med avgassystemet på höger sida.

Hoppas att svaret var till belåtenhet!

MVH Kjelle
Da
1.492
DanneZeta
Z4 sDrive 3.0 -11
powerkjell: Smart förklaring -oo--- ! =)

Imram: Är du intresserad av Supersprint (dubbla utblås -oo---) så skall du skicka ett mail till hasso. Han är expert på Supersprint numera! :D

roadZter
Imran
Jo tack för svaren.. =) Jag är nog mer ute efter -OO- !
Kan jag fixa till det på bilen eller utan att göra några förändringar alls eller måste jag byta nåt??
Tack för svaren!
Ko
663
Koffe
320iC -93
Det beror på... Menar du ---OO--- så kan du nog behöva modda ordentligt, men vill du bara ha -OO---- så borde ett Supersprintsystem göra susen. Fast det är nog tyvärr bara -oo----...

//Koffe
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Skaffa -OO---OO- om det ändå ska moddas! ;)
Imran
Ok,men jag menade ett |-oo-----| =)
Supersprint system?

Imran
jag röstar på ---oooo--- :-)

Om du vill ha -oo------ så kan du ju bara köpa dubbelpipiga ändrör...ett litet budgetförslag, det kostar inte många kronor!
Fi
240
Fidde766
328iC -95 "speciale"
Eller om du vill ha riktigt tokiga saker så kan du ju alltid beställa ett Hamann system... Gå in på Länk där kan man lyssna hur bilen låter med ett sådant system på.. :)
Det är väl inte bara jag som e tokig eller?! *ler*
Beställ ett Superspint från Bildelsimporten i Uppsala. Bättre service får man leta efter! =) Och ett bättre avgassystem än Supersprint har jag svårt att tro om det finns! =) Lycka till!

Mvh Toby
BM
174
BMW V8
540Touring -98
ESS 400+
Helst ska man ha ---oo--oo--- men då måste man tyvärr byta golv men det är det värt. =)

Support Your Local Big Red Machine
Sp
852
Space-X-plorer
325CiA -93 Silver
varför inte -00--00--00- ehhe.... brutalt juh =)

Finns på icq: 60288954
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.