|
|
|
|---|---|
|
Hej, Vad är det som ingår i advantagepaketet på E60? M-Power The Ultimate Driving Machine! | |
|
2007 var det i vart fall: 302 Stöldlarm 465 Fällbart ryggstöd bak inkl skidsäck 540 Farthållare (520d) 544 Farthållare med bromsfunktion (övriga) 442 Dryckeshållare |
|
|
Gäller det även e61? Den måste ju ha fällbart ryggstöd som standard. Vad ingår isf i comfortpaketet? |
|
| Sidan 4 i detta inlägg Länk har jag gjort en sammanfattning av olika paket och priser för extrautrustning. Kan vara bra om man jämför olika bilar med varandra för att se vad man är villig att betala extra för. | |
|
Vad kostade då paketet? M-Power The Ultimate Driving Machine! |
|
|
Ursäkta, läste inte att priserna fanns med! Fin guide M-Power The Ultimate Driving Machine! |
|
|
Shit va dyrt! Advantage ------------- 12.000 Stöldlarm Takrails Dryckeshållare Skidsäck Farthållare med bromsfunktion Comfort ------------ 36.000 Armstöd fram PDC Xenonstrålkastare Klimatautomatik med utökad funktion Läder Dakota Så min 525dT kostade alltså ny 409'+36'+12' = 457' och 4 år senare har den bara 40-45% av värdet kvar! Snacka om värdeminskning... mvh Marin |
|
|
Glöm inte räkna bort 6-10% rabatt på listpriset. Det finns väl inga bilar som går till listpris...? ---- BMW CS #6212 |
|
| OK, men även ett fall från 420-430' till runt 200' kan väl ansens som groteskt?! | |
|
Det är därför man INTE skall köpa helt ny bil. 3 år gammal är lagom tycker jag. M-Power The Ultimate Driving Machine! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.