|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
|
AndreasN.. du måste ha blandat ihop mig med nån annan...jag kör original 16:9+mk4 DVD... är inte mkt för hualigan,dynavin m.m:) |
|
|
psoon...Jo det stämmer vad jag förstått, denna måste bytas ut mot en för 16/9 navin..om den inte går att snickra om den på nåt sätt för den händige ;) men de bli nog svårt antar jag. bianca...jaså, ja måste gjort de da :) Mvh |
|
|
Jag kikar på D99an, men var tar knapparna för sätesvärmen vägen? |
|
|
Om det är det gäller E9x-modellen som jag misstänker du menar så ja, detta verkar dom ej tänkt på i första skedet..lär väl komma en uppdatering på detta antar(hoppas) jag Mvh |
|
|
Till E9x modellen följer det med en ny lucka som monteras framför växelspaken där knapparna får plats. Man tar alltså bort den befintliga luckan och monterar dit den mindre som följer med och då får knapparna plats framför den. Så var det i alla fall till min, som är köpt hos Schmeidmann BMW CS #5206 |
|
| Fått hem era enheter från gruppköpet? nyfiken på att höra om ni är nöjda. | |
|
jag köpte en förra veckan på schmiedmann, och jag kan bara säga att jag är hel nöjd! köpte android variationen och den funkar kanon! mycket enkel installation också måste jag säga! En fråga till er andra: har ni mobilt nätverk? hur installerar man det och i vilken usb ska den sitta? |
|
| tror du måste ha en spegel dong från Dynavin för att det ska fungera :) | |
|
så pass... du menar alltså en sån här? Länk men varför skulle det inte funka men vilket usb-modem som helst? |
|
| Ja det vet jag inte...men det borde gå tycker jag med men det en kille på suporten där jag köpte min som sa det....... | |
|
Sluta och gynna de som bara lägger på marginal och köp direkt istället, jämför priserna så tror jag ni inser hur blåst ni blir. Länk |
|
|
Sry om jag drar upp denna tråd till ytan. Bara lite nyfiken om detta kan genomföras igen? Nu har ju Dynavin släppt en ny modell N6 som verkar vara ett lyft från D99:an som inte verkar dåligt på nått sätt ändå. Kanske inte folk är så uppdaterade på det. |
|
| Har kollat på N6 ett bra tag nu till min e90 LCI och är ganska så pepp. Någon mer? | |
| Hej, är också sugen på att få in en Androidstereo med navigation, men ser att det är problem när man har DSP. Gäller DSP problemet även Dynavin typ N6? | |
|
Halloj Sorry, jag har missat aktiviteten i denna tråd. Tja, det är fritt fram att kontakta Soundpressure och använda sig utav denna tråd att genomföra ett gruppköp om ni känner att suget och efterfrågan uppstår :) |
|
| Fungerar Dynavin N6 om man har DSP stereo sedan tidigare? | |
|
Verkar stå några saker om DSP på dynavins hemsida: Länk |
|
| Det står ju att den har dsp (equalizer) inbyggd i den. | |
|
Problemet är att många eftermarknadssystem inte klarar om bilen har BMW DSP-system i bilen. Dynavin N6A verkar dock klara detta, man behöver tydligen inget extra. |
|
| Funkar/finns timer och direktstart av parkeringsvärmaren i dynavin (e60)? Försökt få fram info men nu frågar jag istället.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.