|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
| Men Andreas, då ska du ha 2 st enheter då? I så fall har vi ju 4 st enheter redo att beställas? Fasen verkar inte vara så många fler som är sugna för tillfället :/ | |
|
Jag är helt klart intresserad av gruppköp.. men då är det för E60 som gäller, tror många är i samma situation som mig. Så.. antingen försöka få ihop ett gruppköp senare, eller hålla på denna ett tag tills E60 är officielt releasad. |
|
| +1 på e60 | |
|
Stämmer Kocke, jag ska ha två..nära målet, men ändå så långt ifrån =) Kom igen nu gott folk, måste ju va fler som vill hänga med på gruppköpet?!?! :) |
|
| Något hum om pris vore ju väldigt intressant :-) | |
|
Har länkat till Blocket på föregående sidan. Där finns deras priserför respektive modell. Och blir vi 5 st så får vi 20% på enheten :) Skulle va kul om AQ skrev lite om vad som gäller med monteringen och den extra 5m kabeln. Han skrev i en annan tråd att medlemmar här på autopower skulle få rabatt på just monteringen..? |
|
| +2 på för E60. Att en så "Avancerad" bil kan ha så "fattig" Huvudenhet... Pinsamt löjligt faktiskt. Enligt Dynavins hemsida så ska ju E60 modellen vara "tillgänglig" i maj, enligt mail som jag skickat till de skulle de dock bli juni... så vilken dag som kan den bli officiell. Hang Out for us :) | |
| Funderar på en DVN-E9X men jag undrar på hur blir det med stolsvärme raden, försvinner den eller måste man skära o kapa i plasten ? | |
| Någon som kan svara på om man kan montera i en sån här och få behålla knapparna till stolsvärneb i en 325i-2006 E90? | |
|
Det finns färdiga lösningar till E9X liksom till E46 ---> Länk Mvh |
|
|
Hitta en bättre här --->Länk ..så att enheten kommer högre upp... Mvh |
|
|
äh, nu såg ja...glöm mina två länkar, vet faktiskt inte hur det går att lösa med sätesvärmarknapparna..verkar inte som om Dynavin gjort plats för dessa. Mvh |
|
|
Jag tycker vi kör på en beställning nu på de vi är... Kan ringa och höra med dem om det går få rabatt även om vi bara ska ha 4 st istället för 5. Kanske 15% istället för 20%? Bättre än inget alls. Men hur gör vi med beställningen för att det skall bli en gruppbeställning då? Jag ska ringa dem nu och höra lite vad vi kan få för erbjudanden. |
|
|
Jag har mailat dem nu och fått som svar att vi får 20% rabatt på de 4 enheterna vi vill ha!! Bifogar priserna nedan: E46-ECO 7.190 kr -20% 5.752 kr E46-D99 7.890 kr -20% 6.312 kr E46 Android 8.990 kr -20% 7.192 kr 5 meter extension kabel 815 kr -20% 652 kr Det tar två veckor att få hem dem ungefär. De hade EN E46-D99 Windows i lager för omgående leverans. De behöver adresserna sa han. Lättast är väl om var och en mailar sin adress till dom på Ted@soundpressure.com (det var han jag fick svar utav). Så får vi väl nämna i varje mail att det gäller gruppköpet som jag skrivit till honom om, så han vet om att de ska dra av 20%. Eller går det lösa på något bättre sätt tror ni AndreasN och AIKSteffe? Äntligen blir det av......!! :) |
|
| Rättning: De behöver Namn, adress och mobilnummer till varje leveransadress..... såklart | |
|
Aaaah, trevligt :)) Jamen ska jag ta den delen då med att lämna in vår beställning, jag som drog igång de hela =) P.M:a mig vad ni ska ha, leverans-adresser som grejorna ska skickas till så sammanställer jag en lista till Ted..och hör med honom hur vi gör med betalningen. Faan så nice detta blir av!! |
|
|
Hej, Jag har några frågor! Om det inte är för sent.... 1. Om jag skaffar en rear camera på ebay kan jag plugga in den i denna enhet och få kameran att aktiveras automatiskt när jag lägger i backen? 2. Kan någon förklara de olika varianterna? jag har en e91 - 2007 finns det någon som passar till den eller blir det komplikationer? Iphone, android, windows? Förstår inte exakt skillnaderna. Är det androids mjukvara i dyanvin eller menas det att den funkar bäst med en androidlur? 3. Funkar infon från motorn i Dyanvin som det sägs att den ska kunna visa? 4. Finns Bluetooh handsfree? Jag har inte PDC. |
|
|
Halloj Svarar så gott jag kan :) 1. Den ska nog passa om det är så att den har RCA-anslutning, men vad jag förstått så ska väl alla kameror ha RCA-kontakter 2. Tyvärr kan jag inte förklara så bra, men här ---> Länk kan du läsa dig till allt möjligt. 3. Det har jag ingen erfarenhet av men det förmodar jag då dom gör reklam fört :) 4. Ja, det ska tydligen följa med extern mic av vad jag har hört mycket bra kvalitet. Mvh |
|
|
Hej ska svar på det jag kan 1 Ja det kan du,riktig bra bild blir det... 2 Kolla länk 3, Jag får fram info på min men inte volten.alla temp visar samma temp vet ej om det ska var så ??? 4 Ja,du kan även strema musik via blåtand eller köra via aux eller ipod kontakt kan till lägga att det är inte mycket till instruktions bok med men ni kan ni kolla den på dynavis hemsida, tycker en stereo med alla dessa funktioner borde ha en bättre instruktionsbok med och på svenska.. |
|
|
OK, Är det wi-fi så man kan utnyttja iphonen som hotspot och tex köra spotify i den med androidprogramvara? Tyckte jag såg ngt om wifi någonstans? Vad blir priset för en android DVN-E9X (antar att det är den jag ska ha, DVN-E9XM ser inte ut at passa min konsoll)? HUr funkar navin och kartorna? MOnterar man in ett simkort i den med abonnemang eller kan man som jag frågade tiidgare köra via wifi? Jag närmar mig ett köp också! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.