AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
31.758

DYNAVIN GRUPPKÖP - Från soundpressure.se

Sida 1 av 5
Visa användare
342
AndreasN.
330DA Touring M-sport -04
320i Touring -89
Halloj!

Dags för uppsamling av er som vill ha bra pris på er Dynavin-enhet - 20% billigare vid beställning av MINST fem enheter.

SISTA ANMÄLAN: MIDSOMMARAFTON!

Bara att fylla på efter mig =) länk för att kolla din modell Länk

1. ----------------

AndreasN.

DVN-E46 D99 Platform Android - med tillhörande kabelstam för bil med Original 16/9 Naviskärm - förlängningskabel till Aux och Usb

ECO-E46 D95 Platform

2.-----------------

Visa användare
30
Kocke
525d E61 -08
Perfekt Andreas! Tänkte precis skapa en sån här tråd själv om inte du nu redan hade gjort det...

2.--------------------

DVN-E46 D99 fast med Windows. Vill också ha tillhörande 5m kabel då jag med har 16:9 skärm original.
ps
130
psoon
528i -00
bmw 1800 -64
hur gör man med betalning, frakt osv?

hur mycket skulle en d99a med andriod till e46 kosta i så fall?
Visa användare
342
AndreasN.
320i Touring -89
@psoon

Frakt handla kanske om ett par tre hundra, betalning görs till Soundpressure.se (Få höra detaljer av AQ) och dom skickar ut till respektive beställare, uppgifter om levadress få vi lämna till dom.
Visa användare
342
AndreasN.
320i Touring -89
@Kocke

Ja, nu kör vi..inte så mycke mer att fundera på nu! :)
Na
91
Naderi
535d M-sport -09
Passat 1.8T Variant
Skoda pickup 1.9d
Jag är lätt på detta! Problemet är att jag vill ha DVN-e60 som ännu ej är släppt. Hur tror du man kan lösa detta med företaget?
Visa användare
342
AndreasN.
320i Touring -89
@Naderi

Hör med AQ om det gå att ordna nåt, annars få du väl dra igång ett nytt gruppköp längre fram i tiden :)
Visa användare
342
AndreasN.
320i Touring -89
Städar upp listan lite...

1. ----------------

AndreasN.

DVN-E46 D99 Platform Android - med tillhörande kabelstam för bil med Original 16/9 Naviskärm - förlängningskabel till Aux och Usb

ECO-E46 D95 Platform

2.-----------------

Kocke

DVN-E46 D99 fast med Windows. Vill också ha tillhörande 5m kabel då jag med har 16:9 skärm original.

3.-----------------

...näste man till rakning! =)
Na
91
Naderi
535d M-sport -09
Passat 1.8T Variant
Skoda pickup 1.9d
Väldigt ny på Autopower så undrar en simpel (men har känslan av att det är en superbt pinsamt fråga) Vad/vem är AQ?
Visa användare
342
AndreasN.
320i Touring -89
..inte alls :) blir lite lätt hemmablind och tar för givet att alla här ska veta vem det är, det är "vår" kontakt hos Soundpressure.se där vi lägger vår beställning. Om han ej skulle ge sig till känna i denna tråd så finns flera inlägg från honom i denna tråd Länk ..hoppas du blev lite klokare av detta?

Mvh/ AndreasN.
Na
91
Naderi
535d M-sport -09
Passat 1.8T Variant
Skoda pickup 1.9d
Absolut! Tack för svaret :) Ska ringa till de och höra imorgon. Hoppas på positivt svar!
Visa användare
342
AndreasN.
320i Touring -89
De tycker ja helt klart du ska göra, lycka till!

Mvh
Bi
3.797
Bianca
130iM-Sport LCI E87 2009/12

I ert ställe så hade jag mailat återförsäljaren i Tyskland samt Benelux o frågat priset vid gruppköp
www.dietz.biz
www.dynavinonline.nl

garanterat billigare än att köpa av svenska återförsäljare som är kända för att lägga på alldeles för mkt
Visa användare
342
AndreasN.
320i Touring -89
Jo visst skulle man kunna göra det för att gnida åt sig några hundra, nu få vi ju hyffsat pris och så ha man en svensk åf att kontakta vid garanti/service-frågor..GYNNAR hellre våra "egna" försäljare..annars få vi väl snart nog göra ALLA våra inköp från utlandet om ingen nyttjar dessa.

Mvh
Bi
3.797
Bianca
130iM-Sport LCI E87 2009/12

Undra om några hundra räcker..
kommer aldrig gynna våra *egna* säljare med deras optimistiska prissättning..
Men lycka till med gruppköpet....
ka
183
kallevh
320 I-98
330 ci cab -02
SAAB 9-5
Hmm När jag skulle köpa en Dynavin så var jag kontakt med andra åter försäljare till o med i Thailand o kollade priser det rör sig max om 500-1000 Kr o då ska ni veta att det inte är säker att ni får med kablar o sånt o tänk på den svenska tele suporten ,,,den funkar bra
ps
130
psoon
528i -00
bmw 1800 -64
det låter ju riktigt smidigt! vad ligger ord. pris på där?
Kanske är jag som är blind, men var ser man priserna på enheterna, före och efter rabatt?
Soundpressure hade ingen fungerande hemsida, och Dynavins egen har ju inga priser.
Är intresserad av prisbilden på E90-stereo.
Visa användare
30
Kocke
525d E61 -08
Finns priser om man söker på dynavin på blocket. De har annonser ute där...
Här är till E46: Länk

Har mailat med AQ tidigare och han sa att de erbjuder 20% på enheten vid gruppköp om minst 5 st. Dessutom var det på tal om rabatt för medlemmar här på just Autopower, men vågar inte svara på om det är så riktigt. Bättre att få de riktiga priserna av AQ själv.
AI
6
AIKSteffe#2
BMW 325-93:a
Alpina B3 3.3 Coupe -02

1. ----------------

AndreasN.

ECO-E46 D95 Platform

2.-----------------

Kocke

3.-----------------

AIKSteffe:
DVN-E46 D99 fast med Windows - Har inte navi innan utan bara Business CD så har lite dålig pejl på vad som går åt mera...hemsidan var inte uttömmande i ämnet :)
Visa användare
342
AndreasN.
320i Touring -89

1. ----------------

AndreasN.

DVN-E46 D99 Platform Android - Med tillhörande 5m kabelstam för original 16/9 Naviskärm - förlängningskabel till Aux och Usb

- o c h -

ECO-E46 D95 Platform

2.-----------------

Kocke

DVN-E46 D99 Platform med Windows - Med tillhörande 5m kabel för 16:9 Navi

3.-----------------

AIKSteffe:

DVN-E46 D99 med Windows Platform

4.-----------------

N ä s t a m a n e l l e r q o i n n a t i l l r a k n i n g ! :)

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.