|
|
|
|---|---|
|
Hallåj. Min bättre hälft och jag har nu fått hem en 130i M-sport till garaget. Vilken underbar bil. Hade en 330Ci innan men detta slår ju den med hästlängder känns det som. Underbar körglädje. All utrustning förutom elstolar tyvärr, men man kan inte få allt här i världen. :) Har lite problem att koppla min iPhone 4 till bluetoothen i iDriven tyvärr. Är det någon som haft detta strul? (Har sökt runt lite men ingen verkar ha något definitivt svar, väntar dock svar från BMW också så hoppas det löser sig snart). Vela bara skriva av mig lite hur glad man blir av en 130. :) Ha´re gött! | |
|
Underbar känsla. Köpte mig själv en X5a för några dagar sedan så visst mår man bra. Lycka till med bilen tomb |
|
| Tack Vinyl, lycka till du med. :) | |
|
Grattis till en mkt trevlig bil, den kommer ni/du har riktigt roligt med! Vi ska göra oss av med vår 130 då vi behöver en större andrabil, tyvärr blir nästa bil förmodligen inte lika rolig... München |
|
|
Grattis till bilen! Är själv spekulant på en 130, behöver dock bli av med minst en av mina bilar innan det blir dags att köpa. München, är din 130 facelift? |
|
|
Jungleland: Nej, det är det inte. München |
|
|
Grattis Tomb... den är underbar... men även min är snart på väg att bytas ut mot ngt nytt... har älskat varje centimeter jag kört i bilen men tvekar inför nya 1-serien... kan inte bli vän med fronten överhuvudtaget... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.