|
|
|
|---|---|
|
S216A SERVOTRONIC SERVOSTYRNING-SERVOTRONIC S227A SPORTL.FAHRW. MIT NIVEAUREGULIERUNG Sportchassi+lägre+nivåreglering S235A ANHAENGERKUPPLUNG,KOPF ABNEHMBAR Släpvagnsanordning, avtagbar S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Bortfallat, modellbeteckning S339A SHADOW LINE Shadow-Line S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE Vindruta grön glas grönkil S386A DACHRELING Takreling S403A GLASDACH, ELEKTRISCH glastak elektr. S413A GEPAECKRAUMTRENNETZ Bagageneat S428A WARNDREIECK Varntriangel och förbandspaket S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Ädelträutrustning S441A RAUCHERPAKET Rökare-sats S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Komfortsaete med minne S464A SKISACK Skidsaeck S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Stoluppvärmning förarsida/passagerar Kod Benämning (gränssnitt) Benämning (EPC) S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Parkeringsavståndskontroll (PDC) S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Hoejdjustering straalkastarinst. S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatautomatik S555A BORDCOMPUTER Bordcomputer V med fjärrmanövrering P628A KOMMUNIKATIONSPAKET Kommunikationspaket S629A AUTOTELEFON MIT KARTENLESER VORN Biltelefon (GSM) m kartläsning, fram S672A CD WECHSLER 6-FACH CD-växlare för 6 skivor S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL HiFi-system Professional DSP S710A M LEDERLENKRAD M Sportratt multifunktionell L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Landsförande Tyskland/Österrike S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Aterförsäljarslista Europa S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Bordliteratur deutsch Serieutrustning Kod Benämning (gränssnitt) Benämning (EPC) S220A NIVEAUREGULIERUNG Nivaareglering S260A SEITENAIRBAG FUER FAHRER/BEIFAHRER Sidoairbag för förarsida/passagerar S305A FERNBEDIENUNG F.ZENTRALVERIEGELUNG Fjärrkontroll för centrallås S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Eldriven foensterhiss fram/bak S520A NEBELSCHEINWERFER Dimstraalkastare S548A KILOMETERTACHO Kilometerräknare S665A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business RDS Information Kod Benämning (gränssnitt) Benämning (EPC) S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Stolsjustering elektrisk med memory S473A ARMAUFLAGE VORN Armstöd fram S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Svankstöd förare och frams.passagerare S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Hastighetsreglering S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Förberedelse BMW 6 CD-växlare | |
|
P628A KOMMUNIKATIONSPAKET Kommunikationspaket S629A AUTOTELEFON MIT KARTENLESER VORN Biltelefon (GSM) m kartläsning, fram S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL HiFi-system Professional DSP är väl dem 3 ja inte vet va dem innebär |
|
|
629 - telefon i bilen med kortläsare fram 677 - Högtalarsystem Hifi prof med DSP. Det är det största/bästa systemet som fanns att välja förutom Individual Audio som fanns att välja till M5. ___ //Ulf |
|
| men inte är denna bil fullutrustad som han tycker. | |
|
Jag har aldrig sett en fullutrustad e39 och jag har letat i många år. Jag kan nämna några saker direkt som aktuell bil verkar sakna: 1- RDC däcktryckskontroll 2- aktivstolar med massagefunktion, förare och passagerare 3- Solskyddsgardiner bak 4- Airbag baksäte, alltså totalt alla 8 möjliga airbags 5- integrerade barnstolar baksäte 6- utökat läder eller den sällsynta Full-läder Bara för att nämna några enkla, sedan finns det några andra beroende på vilken E 39:a det gäller. --- Magnus Nilsson, BMW CS # 5963 |
|
|
En liten fråga. Vad hittar jag utrustningslista på just min e39? Har sökt som en räv på nätet men hittar ingen info =( //Panos _______________________________ Drive hard, drive BMW |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.