|
|
|
|---|---|
|
Hej, iom. 2012 kartan blev delar av min navigator på franska, trodde bara det var kartan på DVD skivan inte olika språkstöd. ... :/ på jakt efter en svensk skiva då då... se bild: Länk | |
| Har ingen med kartdvdn att göra..är du inne i reseinformation eller liknande? | |
| ja, kollade på TMC informationen. | |
|
Har samma fenomen på min Z4a, är väl nån "undocumented feature"... Kan då tillägga att jag uppgraderade mjukvaran så sent som i veckan, och detta kvarstår. Skivan är från 2009. Även telefonmenyn är delvis på franska... Lennart Bornhall BMWCS #1085 |
|
|
Tv samt telefonen är separata moduler som inte är kopplade till mk4an. jag har själv modifierat min mjukvara för många år sedan..hade samma symtom på min gamla m5-2003 slipper det dock nu i min m3 cab..kan bero på att jag har blåtand,och inte en 90-tals inbyggd bmw org telefon ,som jag hade i m5an |
|
|
Bianca: Min -08a är också fri från buggar i navin så en del har väl hänt. Men en bugg är väl en bugg oavsett i vilken modul den finns, apropos det du skriver om olika moduler? Lennart Bornhall BMWCS #1085 |
|
|
08???? då kan du ju inte ha svenska/franska?Du har ju Idrive!!! du kan ju inte uppdatera IDrive själv |
|
| du kan ju inte jämföra en z4s navi med en 08ans navi,förstår du väl,eller?? | |
| För andra gången så spelar den ingen roll om du har en naviskiva från 2012 eller från 1700-talet..- | |
|
Om du läser i tråden ovan så skriver jag att jag har samma problem med min Z4a -03, och i senare tråd, att min 08a är OK. Ho capito? Lennart Bornhall BMWCS #1085 |
|
| No ablo espaniol?! | |
|
Ich bin ein Berliner, åter till ämnet! Går det att göra något åt detta, det är ju hyggligt irriterande.... |
|
|
Antagligen som Bianca beskriver, lite egen programmering med lämpligt verktyg... Lennart Bornhall BMWCS #1085 |
|
|
ja,eller ändra till engelska om du ska in i TMCn,och sen ändra tillbaka bara. jag har inte brytt mig om att ändra igen.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.