|
|
|
|---|---|
| Hur lågt et kan man ha på E81? Original sitter 18x7,5" med et49 fram och 18x8,5" med et52. | |
|
Det beror på hur bred fälg du köper. men med orginal bredderna så funkar neråt Et35. Har du styling 208 som orginal? Säg till om du ska sälja dom. /Jonas |
|
|
Original är tyvärr försvunna på något mystiskt vis. Hade gärna haft dem. Men ner till 35 på 8,5" borde alltså gå? |
|
|
Jag har Et35 på 8 tum bred fälg (iofs 17 tum) på mina vinterdäck och det funkar fint bak, fram så funkar det, men lägre ET går inte. Jag har 208or själv, snygga tycker jag, men bakfälgarna är bara 8 tum på mina... och jag skulle gärna ha 8,5or. /Jonas |
|
| Har du också E81? | |
|
Ops... Har visst läst lite slarvigt, nej jag har E87. Men vad jag har läst mej till tidigare så skall hjulhusen vara ungefär lika. /Jonas |
|
| Har tänkt köpa kopior på BBS Le Mans, men de verkar vara svåra att hitta med högt ET och smalare än 8". Tror du 8x18" med ET35 funkar fram? | |
|
Ja, 8*18 med ET35 ska väl funka, klä dom inte med nåt bredare äm 225 fram bara. Har själv funderat på såna, men då i 19 tum. /Jonas |
|
| Tror inte min klena bil orkar dra runt så stora fälgar :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.