|
|
|
|---|---|
|
Hej hej, har inhandlat mig ett projekt som jag nu inte längre kommer någon vart med för jag vet inte vad jag ska ha för grejjor, här kommer lite info om bilen! Det är en Bmw e34 som fått sig en manuell låda från en 530 och en motor från en 540, allt är från en e34. Jag har inte den blekaste aning vilket svänghjul, koppling, utrampningslager osv jag ska ha, alltså hela paketet mellan motorn och lådan fattas. Jag har varit inne på följande sidor: Bakaxel.se Mekafrance.se dli-teknik.se och kollat men jag vet inte riktigt vilka beteckningar jag ska gå efter så jag har inte kunnat lägga en beställning. Till er proffs där ute som kan sånt här, jag ber om att någon slänger ihop hela paketet åt mig eller använder någon av sidornas redan färdiga paket. Kolla gärna efter det billigaste alternativet med, men också efter det "hållbaraste" så man har lite att välja mellan :) Tack på förhand!! | |
| Kolla in Länk | |
| Finns trådar om denna operation på pure-pf.com forumet där. Du behöver fetare koppling än 530 original. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.