|
|
|
|---|---|
| Hejsan!! Tänkte fråga om någon vet om jag kan sätta dit nackstöd i baksätet i efterhand,saknar det väldigt mycket,i så fall var kan man köpa det,eller e det någon som säljer 2st gråa. mvh Lotta | |
|
Finns det nånstans så finns det nog hos BMW själva... Ring och fråga vettja =) Å välkommen till BMWPower =) //Koffe |
|
|
Får väl också passa på och säga välkommen =) Det går väl säkert att hitta nackstöd på skroten.. www.bildelsbasen.se Mvh Johan |
|
|
Lotta: Välkommen! Finns här Länk //Palle |
|
| kollade upp kostnad för nackstöd bak på min E34a och det är lite jobb för att få ordning på allt. Om jag inte minns fel så skulle det gå på ca 4000kr för ett par år sedan så räkna med åtminstonde liknande pengar om du låter BMW sköta saken. | |
|
Jag vill också ha nackstöd i min 25:a bak. Finns de färdigmonterat för nackstöd bak eftersom 328:an har det orginal om jag inte minns fel. eller måste man modda bilen efterhand.?? tacksam för svar! ---------------------------- King of the road |
|
| Hallå!! Jag har fått reda på att ska man ha helt nya nackstöd kostar dom ca 1600:- Och att det är ganska lätt att sätta in dom,för det sak jag göra nu i allafall/Lotta | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.