|
|
|
|---|---|
|
är egentligen ute efter en e36 sportstol men de verkar väldigt svåra att få tag på för en vettig slant. Så jag tänkte höra om ni har bra förslag på alternativa stolar som har ungeffär samma inställningar och sköna känsla. vill helst inte panga ut mer än tusenlappen. tänkte sätta stolen i min 240 så det gör inget om den är ful, lite sönder osv.. BMW ownz | |
|
I många Oplar från 80 talet, Kadett Ascona mfl sitter det Recaro stolar, grymt sköna att sitta i, bättre än BMWs sportstolar. Dom har raka enkla infästningar som är enkla att bygga om till andra bilar. Problemet är väl bara att alla 80 tals Oplar är borta, dom finns väl inte ens på skroten längre. Om man får plats och inte stör sig på det köper man en högerstol som oftast är finare i klädseln, men ryggstödsjusteringen hamnar ju då mot mittkonsolen. |
|
| Q7:ans sportstolar är störtsköna. | |
Verdi |
Ja, köp q7-stolar till din 240. Blir garanterat ensam om det... |
|
Saab 9-5 Vector efter 2002 har mycket trevliga stolar ------- //Lövet |
|
|
Verdi; varför känner du ett behov av att vara allmänt otrevlig? Gäller övriga trådar du är involverad i också fö. TS frågar efter stolar av alla märken, det kanske finns några Q7-stolar på någon skrot någonstans; skadar inte att tipsa då tycker jag. |
|
|
Q7 stolarna torde väl vara samma som A6ans också? I så fall finns de garanterat att få tag på. ------- //Lövet |
|
|
Pilotstolarna från Saab 9000 Aero lär vara svårslaget. // 4 cyl är INTE en riktig BMW |
|
| Sportstolarna ifrån V70N och gamla S60 - riktigt fina och brett utbud på skroten! Även de stolarna som satt i förra C70 modellen är ruskigt sköna. | |
| Vad blev det?? :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.