|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att kolla på denna , men är osäker på prisläget... Vill absolut inte betala för mycket , känner själv att den ska ner lite. Vad tycker ni ? Länk Mvh Niklas | |
|
Jag hade nog tittat på den. Verkar ju helt original, och prismässigt ligger den bra till tycker jag. Fanns ju bara 2 st billigare i sverige på blocket, som gått under 20 000 mil. Alltid svårt att avgöra skick på en annons. Be om regnr och kolla ägarantal osv innan. Återkom ifall det blir nån affär :) |
|
| Hej nikke25. Har själv kollat på denna, fick tips av en att kvinnan skulle sälja denna bil. Då ville hon ha 48000 kr, detta var i slutet av mars. Jag tyckte det var för mycket med tanke på att då lyste airbagen så jag hoppade av. Fick senare höra att hon lagat airbagen. Om jag inte har fel så tror jag att bilen har varit i familjen sen ny. Mvh Mats | |
|
Blev inte jag som köpte , jag avböjde...tittade inte ens. Kollade dock på en annan e46 320 men den var inget o ha , även om jag hade fått den mycket billigare. Mvh Niklas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.