AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
785

Behöver hjälp med köp!

Funderar på att köpa denna bilen vilket i så fall blir första BMW för mig.
Nåt speciellt jag ska tänka på vid ev köp? Hur är utrustningen i förhållande till pris...
Länk
th
2.084
thom525
116i M-sport -15
520d touring -16
Hej
Hade jag letat bil skulle jag hellre letat efter en bil med komfortstolar , bättre ljud och saker som gör det skönare att åka bil
Inte stora fälgar för det är bara för utseendet inget du ser eller hör själv när du kör
Hade man haft obegränsat med pengar skulle man valt allt
Om det är ett bra pris vet jag inte men bara kolla runt vad andra vill ha för sina

Ha deT
Ro
972
Robert J
520dA touring Innovation ed -19
X5 40d F15 Innovation ed -17
Rent spontant så tycker jag inte det var så bra pris. Köpte min F11 med hela M-sport paketet sprillans för inte så himla mycket mer än vad han begär för en sedan som är 1år och har gått nästan 2000mil. Comfortpaketet ingår sedan 2012 och det är nästan 20 ner på hans nypris.

Gillar du utseendet skulle jag kolla vad en ny M-sport kostar, prioriterar du insidan så är det som thom525 säger komfortstolar och Hifi paketet som gäller. BMW har kampanj nu så en F10 med Comfort paket börjar på 337.

Själv valde jag bara utsida denna gång så det blev en vit M-sport med tyg/alcantara och bara det nödvändigaste i extra tillval på insidan. Vår X5:a har det mesta men jag saknar ändå inget i F11:an.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.