|
|
|
|---|---|
|
Tänkte kolla med er vad ni tror. Jag kommer åka på bilsemester med slutdestination Kroatien. Är sugen på att trimma med bluefin. Är det dumt att börja med 500 mil utomlands med trimm, kommer bara hinna tanka i och sedan åka söder över. Brukar det vara några problem? | |
| Tuna o kör.. drar mkt mindre! | |
| Tuna o kör som någon skrev. Bluefin har fina omdömmen hos folk så det är bara o köra. | |
Le 356 M3 cab -09 LeMans Blå
530 XD touring -18 Sophisto Grå Porsche 911 Carrera S Cab -20 Polestar 2 -23 Volkswagen Caddy -17 Volkswagen eGolf -19 |
Har Bluefin i min 120d, funkar perfekt. Känns som en helt annan motor, mycket mer vrid på alla varvtal. Rekommenderas!!! Extrapris i England nu £365 + frakt. |
| @pancho: Drar mkt mindre? Hur lite kan den dra? Jag kör min 177hk på 0.55 blandad och 0.45 långkörning, skyltfart +10. Dessa siffror är mätt "på pumpen" och ingen medveten snålkörning så för förbrukningens skull är jag tveksam till att det är värt det men jag misstänker att det blir en trevligare bil att köra. Är själv lite sugen på bluefin men har lite annat som måste prioriteras i ekonomin för tillfället. | |
|
Det tog ganska precis 24 timmar från att jag beställde tills det ringde på dörren. Tog ca 30 min att installera inkluderat att jag skickade iväg originalfilen. Än så länge mycket nöjd, helt annat tryck, känner stor skillnad i vridmoment. Åker ner i Europa på söndag, blir en tripp på ca 500 mil. Får hoppas att det fungerar bra, kommer dock ta med enheten så jag kan återställa om något skiter sig. Än så länge mycket nöjd :) |
|
| Vad fick du betala? | |
| @_masitaly_: Hur gick resan? Funkar bluefin bra? Hur mkt diesel drar den? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.