AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
565

M3 E30 Ägare igen!

Wh
138
WhiteBeemer
M3 E36 -94b
323i Touring -97
Oj oj vad glad man är, nu har man en M3:a i garaget igen! Jag fattar inte vad jag har hållt på med när jag sålde min förra, men den här blir hårigare! hehe, Nu ska det åkas bana...

MvH Janne

Ps. Du med M5 fälgarna kan väl ringa igen, jag vill gärna ha dom. dS

Mmmmm Som i Marabou!?!?!? eller var det M3???
flimbo
Man får gratulera!!!!!

Jag va okså sugen på att sälja och byta till en Porsche 944 Turbo S, men jag satte mig i bilen och körde en runda till dom tankarna försvann helt.
BMW M3 e30 är nog den roligaste bil som man kan köra för dom pengarna

Lycka till och hoppas att vi ses på Knutstorp i helgen

Mvh

Vit M3 e30 utan taklucka
Grusse
Janne, välkommen in i gänget igen. Vad sitter det för grejor på bilen förutom 89:ans motor och låda? Kanske kan komma förbi och titta på bilen någon dag. Ska du ner till Knutstorp i helgen och åka lite bana? Jag funderar lite på det, verkar vara en bra träff.
flimbo
Grusse:
Tycker att du ska ta med Janne och komma till Knutstorp

så vi kan få i hop många M3 e30 bilar

Ha de

Byt till Goodyear du med
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Grattis Jane!

Är denna vit också?

M3
117
M3_POWER
540iT M-Optik 6vxl -98
Janne: Både du å jag vet varför du bytte bort din gammla M3:a!! ;) Tur att man fick ordning på den, går som en klocka nu...

Vad kul att det löste sig med den röda. måste kika förbi nån dag. Ringde dig nyss men fick inge svar.

Wh
138
WhiteBeemer
M3 E36 -94b
323i Touring -97
Tjohej igen!!!

Grusse: Det är lite små godis på den, Mer får ni se när ni kommer och hälsar poå mig i garaget! Jag kan tyvärr inte åka ner med den i sommar för det är lite små fix som jag ska hålla på med i vinter! Men Hårig kommer den att bli, Ska bli kul att se vad man kan prestera på Knutstorp o.s.v Men visst om du ska ner grusse är jag sugen på att följa med iaf för att kika! Förresten jag ska bygga om mina bromsar oxå, så du får gärna fixa sådana spacers så det funkar för mig! Jag skulle behöva låna ETK:n av dig så jag kan beställa lite grejer om det går bra!

Abbe: Jag ringde igår men det var ingen som svarade! Ikväll blir det lite jobb, men kanske imorgon! Jag slutar vid 8 tiden så vi kan nog höras då!

Ante: jaja, men de tvar ju som det var, Men nöjdare än vad jag är idag var jag inte med den vita! Sån Tyst motor har jag aldrig hört! hehe, men du vet, vi får väl ta ett litet rejs nästa år på träffen!!!

MvH Janne

Wh
138
WhiteBeemer
M3 E36 -94b
323i Touring -97
Oj, satt och kollade på mitt användarnamn, Jag måste ju byta! Kan man göra det utan att behöva göra en ny? Jag vill ju heta M3RedDevil hehehe....

Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Janne, ringde du rätt numer?! Mobilen var i min ficka hela tiden, men den ringde aldrig, vi får ta det imorgon.
M3
117
M3_POWER
540iT M-Optik 6vxl -98
Janne: he he. Antar att du vill köra mot min svarta!! Den vita är nog såld nästa år..
Testade å ställde om Koni dämparna i bak idag.. Dom verkar funka kanon..

Wh
138
WhiteBeemer
M3 E36 -94b
323i Touring -97
Ante: Jasså, det tycker jag inte ni ska göra! Vad bra att dämparna funkar! Vi får väl se om det hittar in något litet N*S system kanske har hittat sig in i bilen, vem vet!?!?!? hehe, Aja vet du vad rikard ger för fälgarna och däcken? å jag vet vad jag kan säga till gunnar!

Abbe: Ja det var det nummret du ringde ifrån, som jag ringde till. Men det kan vara mitt Comviq abb som suger! Har ju strulat tidigare. Men du kan ju kika förbi imorgon!

Mvh Janne

M3
117
M3_POWER
540iT M-Optik 6vxl -98
Ska höra men Slicky. ringer dig sen..

Wh
138
WhiteBeemer
M3 E36 -94b
323i Touring -97
Gör så!!! Jag slutar vid 8!

Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Janne, jag ringer dig på Söndag så får vi sig om du har tid då.
//Abbe
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.