|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk |
|
|
VW Transporter 1.9 TDI (lågmilare) -04: Länk |
|
|
Haha, limo hade varit riktigt grymt - frågan är ju bara hur man säljer den rackaren sen. Finns det någon marknad för gamla limos? Jag ogillar miljötalibaner - skarpt. /Andreas |
|
|
Nej det är ju problemet dock hade man ju anlänt kungligt annars kan du ju alltid starta taxiverksamhet |
|
|
Eller så gör man det på riktigt ;-) - Länk Jag ogillar miljötalibaner - skarpt. /Andreas |
|
| Varför inte den här? Länk På med lite blå färg med texten SWEDEN på sidorna så det syns vilket land ni hejar på. | |
| Hur har det gått? :) | |
|
Jobbar fortfarande på det, kan iaf säga att den Sprinter bussen var inte mkt att ha. Servicebok saknades. Ingen historik gick att finna. Den är registrerad för en passagerare - vilket är konstigt. Men vad kan man förvänta sig av en vimpelhandlare... Men har ett par spår idag som ska följas upp - kul att jobba under press. :-)) Jag ogillar miljötalibaner - skarpt. /Andreas |
|
| Sverige är på god väg att göra ett fiaskoartat mästerskap så det kanske är bättre att stanna hemma. | |
|
Inte då.. de behöver allt stöd de kan få. :-) Och jag vill minnas (försöka iaf ;-)) min Berlin resa 2006 - utöver fotbollen så är det en upplevelse i världsklass. Förhoppningsvis så anländer bilen inom 2 timmar - skönt med leverans till kontorsdörren. Jag ogillar miljötalibaner - skarpt. /Andreas |
|
| Vad köpte du ?! :D | |
| Det blev en Cheva Hi-Top exclusive bla bla... ;-) grymt fet. | |
| Någon som har en privat kontakt på transportstyrelsen? Ukrainska tullen kräver regbeviset - och det hann vi ej få (har med oss köpeavtal, har visat dem transportstyrelsens hemsida, har kopia på bekräftelsen från handlare) men inget hjälper. | |
| Du måste ha den blåa delen i original ja.. Rota igenom bilhandlingarna och kolla om det ligger nåt gammalt där. | |
| Puh, det tog sin tid.. Men munläder,charm och en printscreen nerskickad via fax fixade biffen. :-) | |
| Bra jobbat! Kör försiktigt sista biten :-) | |
|
Varför köpte du inte flygbiljetter istället, snabbare, bekvämare, billigare, enklare? Mats BMW CS #5847 |
|
Ro 553 Alpina b7-86
Mini Cooper -19 Saab 9000 Talladega-90 Camaro -77 Saab 9000 Mellberg Ford Mondeo -14 |
Hur många öl hinner du dricka på en kort flygning? "You can call me Bon" |
|
Hur många gravöl hinner man dricka på hemresan. Skämt åsido, tyvärr fick jag rätt att Sverige gjorde fiasko och det är otroligt tråkigt |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.