AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

X-Serien
11.283

Blev en beg X3 till slut!

Sida 2 av 2
da
527
dallev79
525iM Touring -01
Isofixen i fram brukar sitta dold/inklämd där ryggstödet möter sittdynan.
Bj
2.163
Bjerser
BMW 435d xDrive F36
Mercedes GLK220 CDI 4M
Mini Cooper F55
Jag ber om ursäkt du har helt rätt, min bil har fästen för barnstol i passagerarstolen fram tillsammans med krockkudde som går att stänga av via nyckeln. Ett besök hos optikern är inbokat! :)

//Bjersér
Visa användare
136
Toklimpan
VW Tiguan Tdi R-Line 2014
Som ska bytas mot 325d cab 2011 snarast!!
Snygg X3 Fredrik!
Z4an trivs bra här hos mig :-) Funderar på att komplettera vagnparken med en X3 faktiskt...
Jag tycker det var snyggt med svart tak iallafall!

//Anders
Sent svar här...
Jag har isofix fram o kan stänga av airbag med nyckel, just nyckelavstängning är dock inte standard så det får man kolla upp... Ang bagae jmf med e39 så kan jag inte säga så mkt... E83 räcker iaf för att få in en barnvagn som emmaljunga city cross på längden... Bredden i bagaget är ju inte den bästa jmf med tex V70II dock finns ju höjd så det rymmer en del ändå...

Vi har bakåtvänd med en treåring i, framstolen fungerar bra för mig som är 192 cm lång, sitter inte världsbäst, men det är väsentligt mkt mer utrymme än vi hade i tidigar bilar som v70II, ceed, Subaru outback -07. Min fru är 170, hon sitter riktigt bra. Själv hade jag önskat att jag kunnat ha lite mer utsträckta ben, men det tar inte heller i panel eller nåt så.... Helt klart brukbart.

Jag är för övrigt fortfarande nöjd med de svarta detaljerna, blir en bra kontrast tycker jag
Har själv en E83 från 2006.
Vi har haft två st bakåtvända bilbarnstolar i baksätet, det var lite trångt i framsätet om man ska vara helt ärlig men det funkade För min fru som är ca 165 så var det dock inga problem, jag är själv typ 185 så det var lite trängre men funkade (kanske är en vanesak?)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.