AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.574

Blocket: Grön M3 individual, info

Ol
39
Ollansson
BMW M3 Cab E46
Någon som vet något om den gröna m3 caben som ligger ute på blocket i Värnamo?

Jag blev nyss blåst av en kille på min m3 när de gäller miltal osv och känns som detta kan va samma person.

/Oliver
80
178
80s
Polo 1,4, bilen som inte borde gå fortare än 60...
Länkka!
Menar du att du köpt en bil där milen inte stämde som du nyligen köpt?
80
178
80s
Polo 1,4, bilen som inte borde gå fortare än 60...
Ok hittade andra tråden..
Länk till bilen!!!!!!!
Go
166
Goeras
F11 520d -11
antar att det är den här han menar: Länk
Ol
39
Ollansson
BMW M3 Cab E46
Japp den är de!
Visa användare
1.266
Stanic
Bmw 335CIA Cab M-sport -07
Audi A6 Avant 2,0 TDI -12
Seat Ibiza 1,4 TDI -08
Den bilen står reggad på en kvinna
Oliver:

Om du har blivit blåst så behöver det inte betyda att alla M3 är skruvade som din!
Jag träffade ägaren till bilen för jag själv hade problem med min Dension 300 och M3 som ni länkar till har det också.

Då fick jag låna hans Dension för att felsöka. Bilen är riktigt fin och har varit i Sverige sedan 2007.

/Peppe

Visa användare
1.266
Stanic
Bmw 335CIA Cab M-sport -07
Audi A6 Avant 2,0 TDI -12
Seat Ibiza 1,4 TDI -08
Om efternamnet Dzemat säger dig något så är det kanske samma person
Är det samma person som sålt din bil som den "gröna" Individual så skulle jag bli MYCKET förvånad om han INTE visste om att bilen är ombyggd från högerstyrd till vänsterstyrd, som jag redan sagt i den andra tråden är det detta faktum som jag skulle försöka använda för att "sätta dit honom", men jag tror det blir svårt för att inte säga omöjligt. Den "gröna" ser fin ut, men jag tycker att passagerar stolen se lite väl skrynklig ut för att bara ha gått 9000 mil... Personligen köper jag aldrig bilar av folk som den som säljer den "gröna", för de är det bara en bil precis vilken som helst, det viktiga är att de tjänar pengar på affären, inte att bilen de säljer är i det skick de påstår att den är i, därmed inte sagt att det är nåt fuffens med den "gröna".
Ol
39
Ollansson
BMW M3 Cab E46
Nej de handlar inte om de, men vill inte att någon annan ska råka ut för samma sak! Endast för att vara snäll!
Men denna gången var de inte den personen!

/Oliver
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.