|
|
|
|---|---|
|
Precis köpt en E91 LCI med ISOFIX fram och urkopplingsbar passagerarairbag, problemet är att ja bara fått med två "nyckellösa" nycklar, hur ska man manövrera avstängningen? //Stenback | |
|
Ur de "nyckellösa" nycklarna, kan du frigöra en "riktig" nyckel som du stoppar in och manövrerar avstängningen till airbagen. Titta och känn på din nyckeldosa så ser du. MVH Robert |
|
| Men visst kan du knäppa loss en nyckel från "dosan" - ska finnas en liten spärr, och så drar du ut ena hörnet. | |
Le 356 M3 cab -09 LeMans Blå
530 XD touring -18 Sophisto Grå Porsche 911 Carrera S Cab -20 Polestar 2 -23 Volkswagen Caddy -17 Mazda MX-30 -22 |
I dina "nycklar" sitter det även en vanlig nyckel som du får ut genom att trycka på en liten knapp. Denna nyckel passar även i låset på förardörren. |
|
I dina nyckellösa nycklar finns en utdragbar riktig nyckel (tryck och drag den räfflade delen överst på nyckeln rakt ut). Med denna kan du manövrera avstängningen av airbag på passagerarsidan. /J.I. |
|
| Svar på tal? :D | |
|
=) Bästa idag.. ------- Min bil suger inte... |
|
|
Tack för alla snabba svar, jag har stått i skamvrån med dumstruten på huvudet i flera dagar.... =) //Stenback |
|
|
Ingen orsak...och skippa dumstruten. Jag stod själv villrådig inför samma fråga när jag hyrde en E91 en gång. /J.I. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.