|
|
|
|---|---|
|
..Fick just ett sms från min syster som nu under sommaren lånar min vinterbil, en 318i -86. Hon skriver: "I natt blev bilen berövad på sina emblem, bortbända från huv och bagagelucka". ..trött blir man.......... | |
|
sorry..... |
|
|
Sånt är förjävligt |
|
|
Varför kan inte folk respektera andras egendom... det är ju märkligt. |
|
|
Samtidigt undrar man ju vem som är intresserad av begagnade BMW-märken...vad ska dom använda märkena till? www.malte-racing.com |
|
|
jag funderar på att strippa min bil på loggan fram och bak, kommer det att konstigt ut? någon som har gjort det? Självklart så kommer plåtis och lackis fixa så det inte är några spår... |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
MB-ägare har samma problem. stjärnorna är tydligen eftertraktade souvenirer bland ungdomar. MVH Hasso |
|
Jag brukar plocka bort stjärnan när jag parkerar... alternativt så har jag stjärnan på när jag ska någonstans speciellt. Har verkligen ledsnat på att få den nackad. visste inte att BMW lider av samma problem. |
|
|
Jag såg en 327i dvs nå hemmabygge på galleriet snygg som satan (silvermetallic , m3 speglar och snygga fälgar) och inga bmw emblem ! motorhuven var ren dvs inget sånt här försänkt hål efter bmw märket på huven mycket snyggt |
|
Richie L |
Har inget emblem på huven & det ser mycket bra ut. Känns skönare att ha emblemlöst även fast folk ändå ser att det är en bmw som kommer men känns som om folk retar sig mindre då. Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
| Det finns ett snyggt exempel på en Estorilblå M3 utan emblem i BILSPORT. Tyvärr har jag lagt bort exemplaret på jobbet, men jag tror det var årgång 2000. | |
|
Eller också så kan man göra något udda av märket. Då är det nog ingen som tar det (om det ändå försvinner är det ju lätt att känna igen) :) Länk |
|
|
Hade inte så mycket för mig, så nu har jag gjort två före och efter bilder.. Kan kanske vara nyttigt att titta på innan man rensar bort emblemen. Länk Länk |
|
|
///Anders: Jag råkade ut för samma sak för någon vecka sedan. Jävligt trist. mvh Berg "Ett är att förstå ett sjökort, ett annat att föra skepp" /Holberg |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.