|
|
|
|---|---|
| Vet nån vart man kan få tag på ett tyg som liknar det svarta som sitter på hatthyllan i e39? | |
![]() 940 E39 520iM -01 (M54B22) Orientblau Metallic
F36 420xD -16 (N47D20) Sparkling Brown Metallic |
Får man fråga varför? Har en svart (ej blekt alls) hatthylla liggandes som du kan få helt gratis om det handlar om det. |
| bmwe392001: Jag tar den gärna ifrån dina händer om du behöver bli av med den. Jobbar i Malmö :) | |
crli9194 det som saknas är högtalargaller och ventilationsgaller men jag antar att du har dessa redan. Skriv ut din epost eller tel nr så hör jag av mig. |
|
bmwe392001: Visst har jag ventilationsgaller och högtalargaller så det är inga problem. Hör gärna av dig på: crli9194@hotmail.com |
|
|
Synd att man inte hann se detta lite tidigare :( Anledningen till att ja behöver nytt tyg är att ja fått tag i en blå och min bil har svart inredning. Ska skära hål i den så att en bas kan sticka upp ur hatthyllan. Och ja vill inte förstöra orginal hyllan. |
|
edge en hylla på returbilen.se kostar 100 SEK vilket är nästan gratis. Bor du nära någon av anläggningarna? |
| Bor tyvärr inte i närheten av någon av deras anläggningar. Hade ju varit smidigt annars. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.