|
|
|
|---|---|
|
Jag har en 118d med Professionalstereon, tänkte koppla in en lite aktiv baslåda för att inte göra det alltför avancerat och för att inte förlora för mkt lastutrymme. Hur går jag tillväga för att koppla in detta? Jag vet att det sitter en liten subwoofer under passagerarstolen, men kan man antingen koppla ur den och köra den nya istället eller köra båda samtidigt. /Robin | |
| Sätt dit en under Passagerarstolen också | |
|
Va? det finns ju redan en under passagerarstolen? Nån som vet hur jag ska gå till väga för att koppla in en annan eller för att använda mig av två st. MVH |
|
| Ojdå läste lite för fort, byt dom som siter där till Harman kardon. | |
| För att lättare kunna hjälpa dig så skulle det vara bra att veta viket högtalarsystem du har. Är det standard, HiFi eller h/k? | |
|
jag vet faktiskt inte vilket högtalarsystem, trodde det tillhörde ett till den stereon man har. Hur tar jag reda på det? Ser inkopplingen för att koppla in en extern baslåda annorlunda ut beroende på vilket högtalarsystem man har? Eller om man byter ut den som sitter original? MVH |
|
|
Stereon styr inte vilket högtalarsystem du har. Med Professionalstereon kan du ha alla tre olika högtalarsystem. Har du standard så saknar du diskanter i framdörarna och bak vid hatthyllan, galler finns med det är tomt bakom. H/K har du en logga under diskanten i famdörren. HiFi har diskanter i framdörrar och hatthylla Både HiFi och H/K drivs med externt steg medans standard drivs av huvudenheten. Så beroende på vilket system man har så finns det olika sätt att plocka signaler eller byta ut höglalare. kolla länken för att se de olka systemen. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.