|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag äger en E34 530iA och det hände något skumt idag. Blev väldigt orolig! Idag när jag startade bilen så hörde jag ett skumt ljud i från bilen. Lät jävli** högt, lät som om någon slog emot något galler ett antal gånger. Sedan när jag ändrade Växelläge i från P till N då lät det som in i hel*** Som om någon skulle slå i något jävl** galler med en hammare! Alltså det ekade till inne i bilen också! SÅ jag stängde av bilen och startade om den och då försvann ljudet. Jag misstänker att det är min Låda som lät. Men vad kan felet vara..? Det lät verkligen inte bra... Någon som har varit med om liknande? Mvh | |
| Inte för att vara den, men vad har det med bilvård att göra? | |
| Men vad fan ska jag annars lägga ut det. Tuning optimering eller..? Jesus. | |
|
5-Serie forumet ska du så klart posta i? Tagga ner lite, vårda språket och ha en lite bättre attityd så ska du se att du kommer få svar på ditt problem! Mvh Chrille |
|
| Jag ber om ursäkt men allt är på grund av impulsen. Tung dag för min del...! | |
|
När jag bytte automatlådeolja på min gamla E34 så lät det ungefär som du skriver när nivån var för låg. Kolla om den läcker och kontrollera nivån. Finns guide i mektipsen här på autopower. Lycka till! Mvh Chrille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.