|
Sida 6 av 10
|
|
|---|---|
|
Jag hittar "BMW Road Map Europe PREMIUM 2014-1" på TPB, men där står bara språkstöd för English, French, German, Italian, Spanish. Min CIC och kombi pratar svenska, men det gör kanske ingen skillnad? Bianca: jag sponsrar gärna dig om du fixar koder. :) |
|
| behöver ha hjälp jag med, vet inte vad jag behöver ha..om jag har hdd eller skiva i min bil.. | |
|
Beme: vad har du för modell och årsmodell? Verkar som Länk gör det för 50 dollares. |
|
| LUS bmw 135 2010 e82 | |
| fick de här till svar Road Map Europe MOTION 2014 | |
|
Lus. de spelar ingen roll farsan har oxå svenska+alla de övriga språken,sammanlagt 14-15 språk:_) Länk |
|
| Bianca: sweet. Jag fixade dock originalskivor. | |
| Uppdaterat med kod från Länk Fungerade utan problem. | |
|
kan man uppdatera från 2010 till 2014? eller måste man uppdater sj mjukvaran i bilemn, för att de ska funka? allså inte sj kartorna nu. hur länge är en kod gilltig? om man köper men inte anväder den på stuts finns de någon begränsing? |
|
| Inga problem att gå från 2009/2010 års kartor till 2014 utan att uppdatera något annat. | |
|
Dum fråga kanske, men kan man slå in fel kod, hur många gånger som helst? Och ska bilen vara igång? Svår att skilja på O Och 0 |
|
| Slå in hur många gånger som helst. Koden gäller hur länge som helst men bara för den utgåva av kartor som du köpt koden för (tex 2013-1, 2013-3, 2014 etc) | |
| Skicka mig ett pm om ni vill ha koder, ruskigt billigt....:) | |
| Var hittar man kartorna för 2014? | |
|
Någon i Skåne som kan fixa svensk röst och svenska menyer, förutom BMW då? |
|
| Måste bilen rulla för att installeras? Eller kan bilen stå igång? | |
|
Behöver ej rulla, ej vara igång heller. Går utmärkt med tändningen på bara, samt batteriladdare inkopplad. |
|
|
Tänkte köpa en X6 08a Kan man uppadatera Mjukvaran till det "senaste"? Blir det nyare utessendet? Kan man lägga in fartkameror? Och nyaste kartorna(2014)? |
|
| Lus: Gav de dig en nedladdningslänk där också, eller var det bara koden? | |
| Recess: bara kod. Kartorna finns som torrenter på internetz. Jag gjorde images av OEM-skivorna till CIC High, men tror inte de är för din E85. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.