|
|
|
|---|---|
|
Som rubriklyder finns det intresse för sänknings stag till E61 ifall man ordnar fram ett par st? Saken är den att jag har haft två E61 förut som jag sänkt via stag och sedan har jag fått ordentligt med mail och PM gällande de. Nu har jag köpt mig en till E61 och ska sänka den så jag undrar ifall jag inte ska ta fram ett par extra till folk på forumet? :) * kommer att vara justerbara så du kan juster till original eller sänka den i botten. * Rostfritt * beskrivning med bilder följer med * frakt samt postförskott ingår i priset Med beskrivning och produkten klar tar det ca 5-15 min att sänka din bil. och sedan 5-10 min för varje gång du ska justera (funkar som coilovers :) ) Tänkte lägga ut en pris på 500:- OBS OBS OBS! detta är en privat grej och jag gör det mest för att andra ska kunna sänka deras kombi bilar enkelt och smidigt och sedan kunna återställa bilen vid behov. och endast intresse koll. | |
|
Har man inte tillgång till egen datorutrustning så tycker jag att detta är en jätte bra grej du gör. Produkten finns att köpa till överpris både här och där men 500:- känns faktiskt skäligt! Kör på! Mvh Chrille |
|
|
Funkar hur? Sänker den fram och bak eller endast bak? |
|
|
endast bak då fram har vanliga dämpare + fjädrar. Bak är det luftbälge och med denna stag så justerrar du senorn så den sätter sig precis som du vill ha den :) |
|
| hej hej mycket intressant hör av dig när du får fram dem | |
|
har fått fram de och just nu finns det endast 4st kvar. Skicka gärna mail till blend@hotmail.se så ordnar vi det därifrån! |
|
| Nu är det 2st kvar, gott folk som äger 5serie med nivå reglering. Hör av er ifall ni vill kunna sänka bakvagnen utan att åka till BMW :) | |
| Köper ni lösa sänkfjädrar mm till fram då? Eller är det något jag missat? | |
| Ja precis. Då bak är det luftkuddar på E61 så köper man endast fjädrar fram och sänker/justerar nivåregleringen efter tycke | |
| du har pm | |
|
Har du till e39 touring bmwflink |
|
| bmw flink: du har PM | |
| Finns de kvar till e61 bak?:-) hur mycket går de sänka med dessa? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.