|
|
|
|---|---|
| Försöker att ta ett grepp om däck- och fälgmarknaden. Var hittar man det mest prisvärda? Jag behöver t.ex. 18"-sommardäck samt en uppsättning vinterhjul till en E46:a Cupé. Har du några bra leverantörs-siter i din favoritlista? Jag lovar att dela med mig av de tipps jag får in. | |
|
www.gummihuset.se |
|
| www.dackonline.net | |
|
www.molway.com bättre priser än Gummihuset |
|
|
Tack för bidragen via detta forum samt de listor jag fått mail-ledes. Överväldigande! På dryga timman så har jag nu - innan sängdags - fått ihop 71 länkar. Detta kan bli en lång lista om det fortsätter i den här takten. |
|
|
Länk Länk Länk Länk Länk |
|
|
Var bor du?? I Malmö använder jag Vianor sedan många år. Med lite prat så brukar det hamna i samma prisnivå som på nätet. Utöver det en fin service på hemmeplan |
|
|
Länk Bra site med mycket lärorikt på. Deprimerande när man gör prisjämförselser dock. Mvh Björn |
|
|
Tack för alla tipps. Nu har jag lagt upp drygt 70 Fälg och Däcklänkar på Länk vassego. |
|
|
APPCON: Grym länksida - bra jobbat! =) roadZter |
|
| Tack, men vill du se en riktig grymsamling kolla då in Länk och t.ex. under "Motor & Trafik". Jämfört med det som finns där så är "min" sida bara riktnumret. Jag har varit i kontakt med Cat Claesson, som står bakom CatWeb, och erbjudit henne att plocka vad hon vill från min ostrukturerade sida och lägga in det på Catweb. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Länk I morgon på Mallis och spanar efter BMWbilar, självklart med BMWPOWER badlakan:) MVH Hasso |
| Bra samling. Kan man få länkarna för nedkopiering till en egen hemsida? | |
|
Har fått in ytterligare länkar att komplettera Länk Jag återkommer med en nedlaggningsbar sida. |
|
|
För dig som är medlem i BMW Club Schweden: Länk |
|
| Tack, det bara ramlar in nya länkar. Har uppdaterat idag. Länk | |
|
köpte nyligen nya 18"borbet vs fälgar med kumho 235/40 till 325-94 för 12 000:- ring Hans Norling 0705-55 84 20 För att beställa. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.