|
|
|
|---|---|
|
Hej! Surfat runt en hel del efter ett par coilovers men dom passar antingen till vanliga 523, 525, 540 osv eller till M5. Sen har jag mailat ett par säljare och frågat om dom passar min Alpina och fått nej till svar, därför undrar jag vad som är speciellt med Alpinas chassi och om någon vet vilket sorts coils som passar till B10 E39? Väldigt tacksam för svar då jag inte lyckas googla mig fram till något. | |
|
Hej det ska väll vara samma som till 540 men du har väll nivåreglering bak? MVH Daniel |
|
| Är du säker på det? För en säljare som hade coils till E39 sa att dom inte passade på B10. Nej jag har inte nivåreglering bak, iaf inte vad jag vet. Har sett symbolen för det på instrumenteringen men vet inte om jag har det. | |
|
En uppdatering som kanske hjälper någon i samma sits i framtiden. Pratade med Jarl och han sa att det ska vara samma som på 540 och enligt utrustningslistan så har jag inte nivåreglering så det ska funka. Nu har jag beställt coilovers passande 540 iaf så får vi se om det passar :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.