|
|
|
|---|---|
|
Jag söker efter ett m3 märke som skall sitta på bagageluckan. Men vet att m3 e92 har ett mindre märke än tex. e46. Någon som vet hur bred den skall vara? | |
|
bara att beställa precis det M märke du vill ha hos lokal BMW handlare :) |
|
|
Hej! Tack så mkt för ditt svar. Jag vet inte om du uppfattade frågan korrekt. Jag får be om ursäkt om jag var lite otydlig, men jag efterfrågar storleken på själva emblemet, inte numret till min handlare. Men tusen tack för att du tog dig tid att slänga in ett randomsvar. kopiera och klistra in vid behov, för det svaret lär passa in på många frågor som kommer att ställas på AP ;) Kopiera: Bara att beställa precis det M märke du vill ha hos lokal BMW handlare :) |
|
|
hej! du var en trevlig prick :) jag missförstod inte frågan inte heller "random" svarade jag. du ville ha rätt storlek på M märket,det får du om du uppger vilken modell du vill ha hos BMW handlare.eller tänkte du tillverka ett M märke själv och behöver exakta måtten? jag har själv beställt diverse M och M3 märken och alltid fått rätt storlek. sandlådenivå |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Symanteq Gå in här Länk och knappa in ditt chassinummer så får du fram vilket artnummer ditt märke har - sök på emblem. Vid en sökning utan chassinummer fick jag upp den här: Länk "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." |
|
Kävlingepågen: Tack det löste sig :) RasmusBMW: Upp med leendet nu ;) |
|
| Kul tråd!:) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.