|
|
|
|---|---|
|
Hejsan hej. Sitter och kollar på blocket om vad min bil kan vara värd då jag tänkte sälja. 320i Touring M-sport -03 Ca: 12500 mil Besiktigad 2012-05-29 Utan anmärkning Silvermetallic Tonade rutor ända fram. Sänkt (Orginalfjädrar finns) Dragkrok får dra 1500kg på B-kort nymonterat för 2år sedan Elhissar fram Dubbdäck på BMW orginal alu-fälg 16" i bra skick M-sport 17" med 225 fram och 245 bak i bra skick M-Sport paket M-Sportstolar M-Sportratt(multifunktion) M-Aerodynamikpaket M-Sportchassi M-Sport inredning Kolfiberpaneler Acc klimatanläggning Xenon Strålkastare Farthållare DSC (dynamisk stabiliseringskontroll med antisladd) Regnsensor Takrails Svart innertak Färddator Elspeglar Stolsvärme Airbag/Sidoairbag Fjärrstyrt centrallås Mocka/tyg klädsel Bagagerumsmatta Insynsrollo/Lastnät Bagage Motor & kupevärmaruttag Dimljus Rails Nytt Batteri (Tudor) Nybytt startmotor Svensksåld Skicket är helt ok. ingen rost inga skador förutom att valken på förarstolen är lite sliten.. M-fälgarna bak är kantstötta. Vad skulle man kunna begära för en sådan?? | |
Karl-Hilding |
Starta på 79´nåt men räkna med 60-65´. Din bil är ju mycket utrustad så rätt köpare skall du vänta in och då kan du få 70´. |
|
denna borde vara ju vara en av de lättare att värdera, finns ju gott om dem.... men din har bra miltal och M-sport, dock har den väl inte mkt mer utrustning än de andra med M-sport (förutom drag kanske). Länk Jag tror också det är svårt att få över 70. |
|
|
Stora problemet med blocket är att alla övervärderar sina bilar. Prisglappet mellan likadana bilar är ju jättestort... Detta kanske är bästa stället att kolla på. Länk |
|
|
Min bror sålde sin icke-M-utrustade sedan med 16000 mil på mätaren för 50.000:- igår. Lägre mil, Touring och M-sport måste vara större skillnad än 10.000:- Jämfört med den försäljningen tycker jag den borde vara värd åtminstone 70.000:- Men man vet ju aldrig. ------- //Lövet |
|
Karl-Hilding |
Ja jag tycker också att den är värd 67-70´. Men sålde en fin 325 -03, 16.000 mil för 77´sommaren 2010. Nu är den till salu på Blocket för 69´med 18.500 mil. |
|
hej Vore kul att höra kommentarer om en 330 Xi 02. 15600 85 kanske? HN |
|
|
Har en likadan dock med 19.000 mil på mätaren när jag provade sälja den i vintras Hade den ute för 75, tror jag fick 3 mail en en enda som ringde eller var och tittade Ska prova nu igen i vår, då blir det att sätta ut den för 65 |
|
|
Usch va tråkigt. Då har den tappat ca:12000/år om jag får 70. Skulle helst vilja ha 80 för den men man får väl inse fakta. Någon som har koll på ev inbytesvärde??? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.