|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
Karl-Hilding |
Jo har kommit på mig, ett flertal ggr att jag ökat farten med 15-20+ när jag lyssnar på musik av typ denna Länk Detta kan jag nog inte vara ensam om. |
| Meanwhile in Sweden... | |
| Boggie woggie är bra! | |
|
Eddie Meduza och sånt raggarbjäfs är förbjudet i mina bilar. Men visst finns det musik som får en att omedvetet öka farten, i synnerhet när man kör E6 söderut med trance på hög volym när man är på väg hem från Landvetter efter att ha tagit 21:15-flighten från Bromma :) Länk /Masten |
|
Karl-Hilding |
Masten: Lyssnar hellre på typ bonnabogie än din stressmusik... Men ok jag är "lite" äldre och förståndigare än dig! |
| Rediga grejer, kult med lite Eddie Meduza ibland. | |
|
Trist att du ska koppla förstånd till vilken musiksmak man har... Du må vara äldre men din attityd lämnar en del i övrigt att önska. /Masten |
|
| Fast även jag lyssnar på mycket elektroniskt, dock inte trance. Dubstep, hardstyle och eurodance är mer min grej då. | |
Karl-Hilding |
Måste jag sätta i smiley efter texten? |
Karl-Hilding |
Och Masten: Raggarbjäfs? Jag skrev musik typ alltså boggie som får en att bli glad. Inte att det måste vara Eddie Meduza. |
|
Eddie Meduza är raggarbjäfs för mig, men det stör mig inte det minsta att andra lyssnar på det! :) Just boogiemusik av alla de slag är något som jag inte lyssnar på alls, däremot lyssnar jag gärna på diverse rock och pop förutom trance liknande det i klippet jag länkade till. I bilen hem idag poppade jag förresten Jay-Z:s "Niggaz in Paris" som omväxling. /Masten |
|
|
Ställer alltid in farthållaren innan jag skruvar upp Oavsett musik även ljudböcker Ha deT |
|
Ro 553 Alpina b7-86
Mini Cooper -19 Saab 9000 Talladega-90 Camaro -77 Saab 9000 Mellberg Ford Mondeo -14 |
70- & 80-talshårdrock får farten att öka "You can call me Bon" |
| Ingen risk att man omedvetet ökar farten med en 316 iaf..eddie meduza eller trance i högtalarna spelar ingen roll. | |
|
Karl Hilding, jag håller på dig. Fast det här är RIKTIG bonnamusik. :) Länk |
|
|
Europe "The Beast" Från Last look at eden. Den får en att öka farten. Eller Deep purples Highway star. En riktig körabil låt! En riktig karl lyssnar på Ac/Dc. |
|
Karl-Hilding |
Latorparen: Haha...den var go den. Hann med cirka 20 mil igår och rattade in en två lokala radiokanaler. En spelade Billy Swahn med I can help och den andre Fats Domino med I´m walking to New Orleans. Grejer det tycker en gubbe som som gillar när musiken gungar och BMW spinner i 140+. |
Karl-Hilding |
För er som gillar Billy Swahn. Länk Och för er som gillar gamle Fats. Länk |
|
Latorparn>> Bonnig eller inte så är Johan Eliasson en underbar bluesman och rejält underhållande prick. Hans blueshemsida Länk är väl värd ett besök! /Thomas |
|
|
thomash. Det var inte Johan som var bonnig. Tänkte nog mer på Viktorn.... |
|
Karl-Hilding |
Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.