|
|
|
|---|---|
|
Hejsan är det någon som vet om det går att få autofold på backspeglarna via nyckel det jag menar när jag låser bilen så skall backspeglarna fällas in och när jag låser upp så skall dom fällas ut har en m5 02 //Patrik | |
|
Det ska gå att programmera så att du får den funktionaliteten. Programmeringen görs genom att dator med viss programvara kopplas upp mot bilen. BMW kan fixa det men även en andra verstäder och hemmameckare med rätt utrustning. ___ //Ulf |
|
|
Pratade med autowåx i karlstad denna funktion finns inte på min bil det funkar bara med knappen enligt han. //Patrik |
|
|
Jag hittade ett gammalt dokument på min dator som beskriver Car/Key-Memory-funktioner och det är nog så att Autowåx har rätt. Kan inte hitta någon punkt för att fälla in speglarna. ___ //Ulf |
|
|
Har själv kikat på det till min förra bil, och det fanns nån modul man kunde köpa och sätta från centrallåset till "fold" knappen på dörrsidan. googla det så hittar du säkert. MVH//M |
|
|
Schmiedmann har en sådan modul Länk |
|
| Verkade inte fungera att länka, sök på produktnummret istället "PF46393853" | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.