|
|
|
|---|---|
|
Jag har precis kommit över en 525Touring -02 "Stockholm Open Edition till ett pris jag inte kunde tacka nej till ! Tänkte putsa upp den lite och fixa lite smågrejer, och sen försöka antingen sälja eller byta den mot en 6-7 sitsig familjebuss eftersom familjen inte får plats i den+att jag redan har en E39 523Touring -00 som andra bil. Verkar som det finns hur mycket E39 som helst till salu på Blocket , så jag tror inte det blir speciellt lättsålt. Men vad ska jag förvänta mig ?? Bilen är i bra bruksskick med lite småskador,20000 mil , fullservad på Aukt.BMW-verstäder, alla typiska E39 fel åtgärdade( bromsrör,kylare,bromsar runt om , m.m ) Det sitter org dragkrok på,motorvärmare + kupéuttag,bra vinterhjul(på plåtfälg) Tacksam för synpunkter | |
|
40-45K Jag fick 69K för min manuella 530i Touring M-sport 02 med samma miltal förra veckan. Mvh Chrille |
|
| Hej jag kan vara intresserad av den bilen , letar 525 e39 touring, vart bor du. | |
|
Hej ! Maila mig : cotsmach1@hotmail.com , så återkommer jag med info om bilen !!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.