|
|
|
|---|---|
|
Skall göra mig av med mina 19" Fälgar, AC Schnitzer TYPE III One Peice eftersom jag sålt alla mina E39:or nu :D Vad är rätt pris? Det känns som jag ligger ganska rätt? Finns självklart lite prutmån. Vad tror ni? Länk till annons: Länk Finns även här på autopower börsen. Mvh Chrille | |
|
En av mina favoritfälgar till E39 fast ännu hellre splitvarianten. Saknar två saker i annonsen...ET på fälgarna samt märke/modell på däck. När någon har detaljerade uppgifter på fälgar och däck men ändå inte nämner fabrikat så är min första tanke att det är lågbudgetdäck som sitter på... ___ //Ulf |
|
|
ET är 15 och 13 om jag inte missminner mig. Däcken är Federal SS-595 Mvh Chrille |
|
|
Komplettera annonsen med den infon ------- //Lövet |
|
| Beggade fälgar & däck brukar inte ha några vidare andrahandsvärden tyvärr. | |
|
Är det äkta AC-schnitzer så kan man nog få lite betalt ändå. Däckvalet drar ner värderingen en del dock. ------- //Lövet |
|
|
En uppsättning nya kopior i 19" med hyffsat märke på däcken ligger väl ungefär på samma pengar så det bör absolut vara möjligt att sälja dessa nästan nya för samma pengar. Tyvärr gör väl däcken det lite svårare, dels för att det är ett märke som kanske inte tilltalar alla och dels för att dimensionen gör dom för små för E60/E61. Hade det varit fälgar utan däck eller med slitna däck som ändå snart ska bytas hade det kanske varit lättare. ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.