|
|
|
|---|---|
|
Va tror ni om den här? Länk Utrustninigmässigt verkar den har de mesta. Hur är priset? Är dessa iskalla på marknaden? Kunde va en kul sommarbil tänkte jag. Tack på förhand! | |
|
Den är definitivt inte död på marknaden, men priset är för högt. För 300' ska dett vara en 335. //Marin |
|
| Tack för svaret Marin! :) 260 mer lagom? Eller va tycker du? Du verkar ha koll på priserna. | |
| Den är köpt ny i Tyskland fick jag veta nyss. | |
|
Koll & koll...det är bara att kolla runt på blocket, bilpriser, autoscout24 så får man en hygglig prisbild ;-) Bilen du länkar till är en riktig lågmilare, och det värderas högt. Jag kan tänka mig att den är värd runt 280' +-3%. För 260' är det bara att slå till! |
|
| Att de är import påverkar inte priset negativt? Hade en Honda s2000 som va import för många år sen och den var väldigt svårsåld pga. det. | |
|
De som sysslar med import själva brukar hävda att det inte påverkar priset negativt. Själv skulle jag nog sticka ut näsan lite och hävda att allt annat lika (historik, mil, skick) så är en EU-import värd ungefär 10% mindre än motsvarande sv.såld. Dock är det svårt att säga något exakt eftersom det är sällan man kan jämföra två exakt likadana objekt. ------- //Lövet |
|
| Importerade "standardbilar" bör ligga ca 10% under sv-sålda, men i det här fallet är det ingen standardbil. Hur många fullutrustade e93 har sålts i Sverige? | |
|
Var och tittade på bilen idag och den såg fin ut! Men bilen är tillverkad 2007-07-16 så de är en -07? Så va bör priset ligga på? Såg att de fanns svensksåld för 269 tkr med m-sport på blocket med ungefär samma mil. |
|
| Snacka om överpris på en bil, jag har min annonserat på 249 visserligen med 9200 mil men min är en fullutrustad 335 | |
| slutpris bör ligga på 230-240 | |
|
Hitta en sån för 230' så köper jag den direkt, och bjussar dig på 5 lax. Dom kostar runt 28-30k euro i Tyskland. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.