|
|
|
|---|---|
|
Det finns ju inte ett enda servicehäfte till E21 eller E30 att frambringa! Finns det någon vänlig själ som kan scanna in sitt servicehäfte till E21 eller E30?? Då kan jag se hur layouten är gjord så kan jag göra min egen på jobbet... | |
|
Är det ingen som har en servicebok?? Eller gör ni inte service på bilen längre?? |
|
|
Detta är ett seriöst forum !!!!! Joachim |
|
|
Jomu: Det kan ju vara så att man har en gammal bil och därför inte tycker det är värt att bekosta service på auktoriserad verkstad, att man trots detta vill dokumentera när man servar bilen och detta i en servicebok ser inte jag som oseriöst, det är väl tvärtom bra att man dokumenterar hur och när man servar. Det handlar ju vad jag förstår inte om att förfalska en servicebok vilket du verkar tro.. www.malte-racing.com |
|
|
ok. sorry, då var det ett missförstånd. Joachim |
|
|
MalteK: Helt rätt! Det är nämnligen så att den gamla ruttnade bort tack vare det berömda vindruteläckaget tillsammans med instruktionsboken, som jag nu äntligen fått tag på, tack vare BMWBörsen, så nu är det bara serviceboken kvar, tror jag, har inte haft bilen sen den var ny, så jag vet inte vilka papper/böcker som skall följa med... Skulle helst vilja få tag på en komplett pärm med alla grejer i, men det lär väl aldrig gå att få tag på. Det är därför jag skulle vilja att någon skannade in några sidor, bara de viktigaste så att jag kan se hur designen ser ut, så att det jag gör ser någorlunda proffsigt ut och inte totalt amatörmässigt... |
|
|
Som sagt, missförstånd. Sorry PBobbenB Joachim |
|
|
Hej Jag har ett till min gamla E34. Ser dom likadan ut så kanske det går? Mvh Peter |
|
Soton |
Jag har ett till en E30 från -87. |
|
Jomu: Ingen fara! Hosse, Soton: Det är bara att scanna, så är det bara att maila till mig sedan, dock inga stora filer, min mailbox rymmer max 5mb... |
|
|
Hej PBobbenB Jag ska kika i källaren och se om jag hittar den. I så fall kan jag skicka den till dig. Jag har ingen andvänding för den. Bilen är i BMW himlen nu. RIP:-) Mvh Hosse |
|
|
OK, låter kanon! Alltså inte om bilen, menar jag :-) |
|
|
:-) Den bilen blev 50 cm kortare. Nu dricker jag öl, så jag checkar det i morgon. Svarar dig uavsett om jag hittar den eller inte. Mvh Hosse |
|
| Gräjt! | |
|
Hej igen.. Ursäkta, men jag hittar den inte ibland alla flyttlådorna. Hoppas att det löser sig ändå! Hittar jag den lovar jag att jag ska skicka den direkt. Mvh Hosse |
|
| Jo, det ska väl lösa sig tror jag, på ett eller annat sätt! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.