|
|
|
|---|---|
Zoltan Szabo |
Kan nån ge mig tips var man kan mappa motorn på min bil ( 325-90 med en 384 graders trimkam från Dr.Schrick) Och öka bränsletrycket utan att byta bränslepumpen omn det nu är möjligt? Mycket vill ha mer! |
|
Programera om databoxen. Där kan du ändra täningen och ställa på soppa trycket!!! TurboCenter gjorde det till mig!! bengan BMW,vad annars? |
|
|
var i landet bor du? Ökat bränsle tryck får du genom att, strypa returledingen...men det alt är en ren nödlösning...men billigt, om du sätter dit en reglerbar bränsletrycks regulator.Så har man lite bättre koll på vad man gör. MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 |
|
Zoltan Szabo |
Bor i småland. Det är lite väl långt att åka till TurboCenter. Nåt närmare ställe kanske? Mycket vill ha mer! |
|
Du menar väl 284 graders kam eller? BMW,vad annars? |
|
|
Då kanske det är lite närmare ner till skåne, ts motorsport i Åstorp har rullande landsväg och opptimerar med sitt unichip...ligger runt 6000:- för att få det fixat hos dom. Länk Om du bor närmare Trollhättan så har du Trollspeed där. MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 |
|
Zoltan Szabo |
Jo jag menade 284 graders.. slant på tagenten eller nåt =) Mycket vill ha mer! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.