|
|
|
|---|---|
|
Varningstecken till denna M3 E46 på blocket. Länk: Länk Länk: Länk Slutsatser kan ni dra själva.... MVH / Mange | |
| DKC 592 (utifall nån googlar reg. numret) | |
|
Bra info! Att folk orkar importera fixa o strula.... Tröttsamt! Hur bra funkar carfax nuförtiden? Hade en sådan här grej kommit fram? |
|
| Gillar den här meningen i annonsen : Bilen är i jätte fint skick inga konstiga missljud inte sönder körd eller annat. | |
|
Jag är ingen expert inom området men är inte just denna bilen ganska "lätt" skadad? För personer med the know how och rätt utrustning är väl det en sak de kan fixa fint? Sen vart den blivit lagat har jag noll koll på. /Bellamy |
|
| Bellamy håller me om att den inte var så svårt skadad och de går säkert att renovera till en fin bil! MEN då ska de stå i annonsen att den varit krockad | |
| Det där räknas som lättare krock, och hade lagats i vilket annat land som helst utom USA | |
|
OBS! Detta är endast varningens tecken! Den kanske är i kanonskick vad vet jag. Men jag tycker som köpare att man ska veta om bilen varit krockad eller inte. Plus att om den är fackmässigt iordningsställd, så att airbags fungerar etc... etc.... 80s: Carfax funkar kanon! Men kostar en slant... MVH / Mange |
|
| Konstigt att mätartällningen uppgiven i annonsen fortfarande är samma som då den såldes i usa, feb 2010. | |
|
Kan hålla med om att det är konstigt att mätarställningen är densamma :-) Men det verkar ju inte ha varit någon större smäll men man tycker kanske ändå att airbagen borde löst ut.. |
|
|
Kan ju vara så att den gått 8000 miles nu fast han tror det är mil? Mvh Chrille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.